"ההורים צריכים לנהל עם ילדיהם שיח אחר, השונה באופיו מזה שהורגלו לו בעבר, ולהשתחרר מהדפוס של עזרה בהשלמת משימותיו לצורך עמידה בדרישות", היא מוסיפה, "חשוב לרתום את הילד ולעורר בו מוטיבציה ללמידה מתוך עניין והנאה, להבין מהם תחומי העניין שלו ומה הוא רוצה ללמוד. רווחתו של הילד היא זו שצריכה להנחות את ההורים, גם אם הוא ילמד פחות".
לדברי ד"ר דנינו, כדאי לקבוע סדר יום ושעות קבועות ללמידה, בתחומי עניין שבהם גם ההורים וגם הילד יחוו הנאה. "למידה יכולה להתרחש בכל מקום, וכל נושא שעולה באופן ספונטני הוא הזדמנות ללמידה חווייתית ומשמעותית", היא מציינת וגם מתייחסת להיבט החברתי: "ילדים משתוקקים לקשר חברתי ולפעילויות שמשלבות אינטראקציות חברתיות, לכן חשוב שנאפשר להם לעשות גם בבית את מה שנמנע מהם בבית הספר, במידת האפשר. חשוב שההורים לא ירימו ידיים וימצאו את הדרך הנכונה להשאיר אותם בתמונה – אך מבלי שיעמיסו על עצמם מעבר למה שהם מסוגלים. לעיתים יש צורך באיש מקצוע שילווה אותם ויסייע להם לבנות את המסגרת ולהגדיר מחדש את תפקידם ההורי בעת הזו.
"המציאות שנכפתה עלינו דורשת מאיתנו לשנות משהו בעצמנו", היא מסכמת, "כמו שאמר פעם הפסיכואנליטיקאי הנודע קרל גוסטב יונג – 'אם יש משהו שאנחנו רוצים לשנות בילד, אנו צריכים תחילה לבחון ולראות אם זה לא משהו שטוב יותר אם ישתנה בנו".