Whatsapp Image 2023 01 08 At 15.50.08

חורף חם ברשת גרג

בשורה חמה של החורף: סניפי גרג מהדרין עם תפריט חורפי מחמם. הבשורה שמצטרפת לבשורת הכשרות מהגבוהות שהכרתם .

הבשורה שמצטרפת לבשורת הכשרות מהגבוהות שהכרתם .

כשמסעדה מהדרין משיקה תפריט חורף שמתאים לפגישות עסקיות, שבע ברכות, ימי הולדת , פגישת צוות, זו כבר סיבה לחגיגה והודיה, אבל כשהמהדרין שלה מתכתב עם הכשרות הגבוהה ביותר, לא נותר אלא להודות.

סניפי רשת גרג עובדים עם חומרי גלם בכשרויות המהודרות של הרב לנדאו, העדה החרדית ורובין. זאת מתוך רצון לאפשר לכל מי שמקפיד על כשרות ברמה הגבוהה ביותר את האפשרות להנות עם משפחתו במסעדה שעומדת בדרישות הכשרות וכמובן לאפשר לקהילות שלימות לערוך אירועים ושמחות. לתת להם מענה אמיתי.

טעים להכיר, הכירו את התפריט המגוון והעשיר של המסעדה המציע כל טוב חלבי שטרם נראה. מארוחות בוקר עשירות וטריות, דרך סלטים עסיסיים, ועד מיצי בריאות מרעננים לצד קפה משובח.

ואם הגעתם בשעות הצהריים, המגוון רחב עוד יותר ובמקום יוצע לכם תפריט עשיר שכולל מנות ראשונות חלביות, מנות דגים לצד קוסקוס אמיתי וירקות. אקורד הסיום לכל העונג יושמע בגזרת הקינוחים שהיא חגיגה בפני עצמה, קינוחים מפתיעים כמו כדורי שוקולד מתנפצים תחת שוקולד חם רותח ועוד…

בשלל הסניפים שמביאים את החוויה הקולינרית ושאר טעמים לחובבי הכשרות, הכל כמובן מוגש בטוב טעם על ידי צוות מיומן ששם טובת הלקוח והנאתו בראש סדר העדיפויות.

תבחרו לשבת בפנים תגלו עיצוב נעים לעין, מודרני , תרצו אווירה אירופאית? שבו במרפסת הסגורה החיצונית.

השירות בסניפי הרשת  הוא מהטובים ביותר.

לסיכום: אין ספק כי שווה להתניע למסעדה שמצדיקה את המהדרין שלה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים