אנה זק לסקארה // צילום: אלכס ליפקין

חדש על המדף, מוצרי הטיפוח החדשים לימים חמים

הטרנד הכי משמעותי בעולם הביוטי כרגע מבוסס על רכיבים פעילים והמוצרים שמביאים אותם בצורתם הטהורה והאפקטיבית ביותר. כאלה הם המוצרים של הקיץ שנוחתים על המדף ומשתלטים על שגרת הטיפוח שלנו

מדובר בקמפיין ראשון בסדרה, לרגל  השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי האיפור והטיפוח. מדובר בקמפיין  360  יצא תחת הסיסמא:  wake up! We're more than make up – SACARA –  לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות  ברחבי הארץ – בצמתים אסטרטגיים, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק  מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת,

לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה:  "מטרת הקמפיין  לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן  לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת לראשונה  עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".

 

Foundation Finder – מייק-אפ בעל תכונות טיפוח עוצמתיות המעניק לפנייך כיסוי בינוני עד מלא תוך שהוא מספק לחות ומטפח את העור.

אסתי לאודר, המותג שהביא לנו את המייק-אפ הנמכר והאהוב ביותר בעולם, Double Wear, המייק-אפ החדש מבוסס על פורמולה נוזלית , דקיקה ונעימה של מי IonCharged הייחודיים של אסתי לאודר. הוא מעניק לעור מראה אחיד ונקי מפגמים ומותיר אותו מלוטש, רווי לחות וזוהר עד ל-12 שעות. הודות לטכנולוגיה פרוביוטית ותמצית זרעי צ'יה הוא משכך עור אדמומי ומגורה, מעניק לעור לחות באופן מידי ולמשך כל היום ומגן מפני זיהום באמצעות נוגדי חמצון.

 

בית האופנה GOLBARY משיק: קולקציית בשמים חדשה עם ניחוחות אוריינטלים

לקראת חג האביב, בית האופנה גולברי משיק קולקציית בשמים חדשה לנשים, הכוללת ארבעה ניחוחות, המשלבים נגיעות ותערובות של רעננות, עוצמה, פרחוניות וקלאסיות עם ארומה אוריינטלית.

קולקציית הבשמים החדשה מוצעת  בבקבוק מעוצב במראה יוקרתי  ונוזל בשקיפות ורדרדה ואפרסקית.  ארבעת הניחוחות משדרים אלגנטיות, תחכום ועדכניות, וכל אישה  יכולה למצוא  את הניחוח המתאים לה.

 

גולברי – בישום // צילום: ניר יפה

 

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיקEven Better™ All-Over Concealer + Eraser

הכירי את Even Better™ All-Over Concealer + Eraser  החדש של  קליניק – קונסילר עמיד במרקם ג'ל קליל לכיסוי מלא של  פגמי עור, הבדלי גוון וצמצום הנפיחות מתחת לעיניים למראה עור חלק ואחיד בגימור טבעי. הנוסחא הייחודית מועשרת בויטמין C, המאיר את העור ומסייע בצמצום ניכר לעין של כתמים כהים, חומצה היאלורונית המסייעת בהתפחת העור והחלקת מראה קמטים וקמטוטים וכן סרמיד וקפאין, הפועלים להפחתת הנפיחות וסימני תשישות מתחת לעיניים. הפורמולה מכילה ריכוז גבוה של פיגמנטים טהורים יחד עם מרכיבי פיזור אופטיים, לכיסוי מלא של אדמומיות, כתמים כהים וצלקות  ומעניקה גוון עור אחיד במשיחה אחת.

 

 

מה חדש על המדף לימות הקיץ:

הקיץ מתקרב, ומביא אתו חום, קרינת שמש מוגברת, חשיפה למזגנים, לחות שגורמת לאובדן נוזלים ועוד נזקים סביבתיים המשפיעים על עור הפנים ודורשים להתאים את שגרת הטיפוח לתנאי האקלים המשתנים. מרקמים קלילים והרבה לחות, הם המפתח לימי הקיץ החמים, בדיוק כמו שחשוב לשתות הרבה מים במהלך היום, חשוב גם לשמור על רמת לחות גבוהה בעור הפנים כדי לשמור על מראה רענן ונטול קמטים.

סדרת הטיפוח AQUA JOLT של מותג הביוטי ג'ייד נותנת בדיוק את המענה לעור הזקוק ללחות אינטנסיבית. היא פועלת כמו זריקת אנרגיה, מועשרת בחומצה היאלורונית המחדשת את רמות הלחות, מרווה את העור במים ומחזקת את מחסום הלחות שלו. הניחוח המרענן ומרקם הג'ל הקליל הנספג במהירות, משלימים את חווית הטיפוח הייחודית, לתחושת עור חלק, רענן ורווי בלחות.

 

ג'ייד סדרת אקווה ג'ולט

 

מותג טיפוח השמנים הצרפתי NUXE משיק את SUPER SERUM, סרום אנטי אייג'ינג לפנים המכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים ושמנים בוטניים בריכוז עוצמתי של 95% הסרום מעורר את פעילות תאי העור מחליק את שכבת העור העליונה ומוסיף נפח מצעיר. לתוצאות יוצאות דופן נגד הזדקנות העור ! השמנים הבוטניים לכודים בתוך מיקרו ספירות זהובות המייעלות את החדירה של החומרים הפעילים לעור עד לשכבה הבזלית באפידרמיס ששם מתעוררים התאים החדשים.

אותם שמנים בוטניים המוגנים כפטנט רשום עוטפים את התאים החדשים וגורמים להם להתנהג כאילו היו צעירים ב 10 שנים  על פי מחקרים ביולגים שהוכיחו זאת. תוך מספר שבועות קמטים וקמטוטים מטשטשים, כתמים מתבהרים והעור מוצק, קורן וזוהר. NUXE משמים דגש בפיתוח המוצרים שלהם לא רק על טיפול אלא גם על החוויה החושית וכבר מהטיפה הראשונה עורך יתמסר לריח ולמרקם שנמס אל תוך העור.

 

NUXE SUPER SERUM NIS PHOTO PR

 

חברת הרבלייף מציעה: ג'ל ניקוי עם תמציות שמני הדרים

עור הפנים שלנו מושפע מגורמים פנימיים וחיצוניים, וכדי לשמור עליו בריא, יפה ובוהק, עלינו לתחזק אותו מבפנים ומבחוץ. כלומר, לשמור על תזונה בריאה, מאוזנת ונכונה, על מאזן נוזלים תקין בגוף, על שינה טובה, ספורט, על הימנעות מהשמש, וכמובן שגרת טיפוח נכונה ובריאה, שבבסיסה עומד ניקוי ומיומי של עור הפנים בבוקר ובערב. במיוחד בפתחה של העונה החמה מטרת ניקוי הפנים הינה הרחקת לכלוך כגון: אבק, חול, שאריות איפור, זיעה, שומן, תאים מתים וכדומה. הניקוי מאפשר לעור לספוג בצורה אפקטיבית יותר רכיבי לחות והזנה לצד ניקוז הרעלים שמזיקים לו. חוסר הקפדה על שגרת טיפוח וניקוי עלול לפגוע בהתחדשות התאים ולגרום למראה עור עייף וחסר חיים.

 

הרבלייף ג'ל ניקוי הדרים // צילום: דן פרץ

 

JUVENA EPIGEN, קרם לחות ללילה

 

JUVENA- מותג הטיפוח השוויצרי יוצא בחגיגת מבצעים לרגל חג שבועות: עד 30% הנחה על מגוון המוצרים לטיפוח הפנים והגוף. בנוסף, בכל קנייה ב-249 ₪ ומעלה מכל מוצרי המותג מקבלים תיק קלאץ' במתנה.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים