Fa20_ID_IMPERFECTIONS_RED_ACC_DOTS_GL_RGB_812x600.jpg

חדש על המדף, לעבור את הקיץ וימי הלחות בשלום

קליניק בסדרה של תכשירי לחות מותאמים אישית Clinique iD + מבחנה עם חומר פעיל ומרוכז לטיפול בפגמי עור, השפתון של MAC, מגיע עם פורמולה חדשה המועשרת בשמן ארגן, כל המוצרים מטיפוח הפנים לצעירות ועד מי סלור לניקוי הפנים של גרנייה, לחות ישראלית במיטבה ולנו יש את מוצרי הטיפוח כדי לעבור את הקיץ בשלום

קליניק – סדרת תכשירי הלחות המותאמים אישית  Clinique iD בסיס לחות במרקם ג'ל קליל ונטול שומן

הסדרה של תכשירי הלחות מותאמים אישית Clinique iD בסיס לחות במרקם ג'ל קליל ונטול שומן, המטפל ומטשטש פגמי עור, מאזן שומניות ומספק לחות ל-24 שעות + מבחנה עם חומר פעיל ומרוכז לטיפול בפגמי עור כמו נקבוביות מוגדלות, ראשים שחורים ומרקם עור לא אחיד.

שנתיים עברו מאז השיקו בקליניק מהפכה בעולם טיפוח העור עם השקת סדרת קליניק iD, סדרה המאפשרת לכל צרכן, לראשונה בעולם, ליצור בעצמו את קרם הלחות המתאים לו באופן אישי, ע"פ סוג העור ודאגת העור העיקרית שלו. בשלב הראשון בוחרים בסיס לחות, ע"פ העדפת המירקם וסוג העור ובשלב השני מוסיפים מבחנה עם חומרים פעילים, לפי דאגת העור העיקרית. כך יוצרים את התכשיר בהתאמה אישית.

אופן השימוש:

הכניסי את המבחנה לתוך הבסיס. השתמשי פעמיים ביום, בבוקר ובערב. הניחי על עור נקי. הימנעי מאזור העיניים. מיועד לסוגי העור 2, 3 ו-4 (כל סוגי העור למעט עור יבש מאד).

 

סדרת טיפוח בלונס

BALLOONS – מותג הטיפוח לצעירות

חברת שסטוביץ משיקה מותג  טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם:  BALLOONS (באלונס).

המותג כולל כ-30 מוצרים ביניהם מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ואקססוריז, דוגמת:  קרם לחות לפנים, קרם עיניים,  מסכות פטל שחור/אשכוליות/רימונים,  ג'ל ניקוי,  קרם לחות במרקם מוס מוצרים לטיפוח הגוף כמו: קרם  שקדים, אלוורה, שמן קקאו רב תכליתי ומגוון מוצרי אקססוריז לאמבט:  פצצות אמבט, מגבת ראש לייבוש השיער, ספוג סבון, באניז ועוד.

כל מוצרי הטיפוח  בסדרה החדשה משלבים פורמולות ורכיבים טבעיים. מוצרי הסדרה פותחו מחומרי גלם איכותיים, תמציות של פירות וירקות וניחוחות המותאמים במיוחד לטעמה של הצרכנית הישראלית. כל מוצרי הסדרה ללא פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS  וללא  אלכוהול.

לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות מתמדת של מוצרים  על מנת לתת מענה לטרנדים חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש לקהל הרחב".

 

ג'ייד סדרת אקווה ג'ולט

מותג הטיפוח AQUA JOLT –  GA-DE 

סרום לחות אינטנסיבי וסרום ג'ל מרוכז לעיניים המועשרים בחומצה היאלרונית ומשקמים את מאגרי המים בעומק העור.

הקיץ מתקרב, ומביא אתו חום, קרינת שמש מוגברת, חשיפה למזגנים, לחות שגורמת לאובדן נוזלים ועוד נזקים סביבתיים המשפיעים על עור הפנים ודורשים להתאים את שגרת הטיפוח לתנאי האקלים המשתנים. מרקמים קלילים והרבה לחות, הם המפתח לימי הקיץ החמים, בדיוק כמו שחשוב לשתות הרבה מים במהלך היום, חשוב גם לשמור על רמת לחות גבוהה בעור הפנים כדי לשמור על מראה רענן ונטול קמטים.

סדרת הטיפוח AQUA JOLT של מותג הביוטי ג'ייד נותנת בדיוק את המענה לעור הזקוק ללחות אינטנסיבית. היא פועלת כמו זריקת אנרגיה, מועשרת בחומצה היאלורונית המחדשת את רמות הלחות, מרווה את העור במים ומחזקת את מחסום הלחות שלו. הניחוח המרענן ומרקם הג'ל הקליל הנספג במהירות, משלימים את חווית הטיפוח הייחודית, לתחושת עור חלק, רענן ורווי בלחות.

 

M.A.C משיק: Love Me Liquid Lipcolour

הכירי את Love Me Liquid Lipcolour, צבע שפתיים נוזלי, עוצמתי  ב- 20 גוונים בגימור סאטן, קליל ונוח על השפתיים  בפורמולה חדשה המועשרת בשמן ארגן ומעניקה לחות לכל היום. שפתון שמחליק על השפתיים ומעניק רמת כיסוי ופיגמנטים מספקת מאוד ואז מתקבע בגימור עמיד שנראה מרופד, מרגיע ויוקרתי מאוד. בכדי להשלים את הצבע העשיר והמושלם של שפתייך בקווי מתאר מדויקים  , השפתון מצויד באפליקטור חדשני, דמוי חץ, גמיש ומותאם המשרטט את קו השפתיים במהירות, בקלות ובמדויק.

"אני אוהבת את המסגרת המדויקת שיוצר האפליקטור," מסבירה ליב אפלנד, מנהלת הסניור ארטיסטס ב- M·A·C אך אל תביני אותנו לא נכון: גימור מדויק הוא לא חובה: השפתון הזה נועד לספק לך רב-תכליתיות ולעודד אינדיבידואליות. הנוסחה המצוינת נחשקת לא פחות גם כאשר מניחים אותה ככתם של צבע או עם קו שפתיים מטושטש. אני אוהבת לרכך את קווי המתאר עם האצבעות וליצור מראה מפוזר יותר," מוסיפה אפלנד.

 

GARNIER מי מיסלר ורדים (MICELLAR ROSE)

הדור החדש של ניקוי הפנים הפורמולה העדינה מכילה מי ורדים ומנקה באפקטיביות את עור הפנים מבלי לייבש את העור. מי הורדים, הידועים בתכונות זוהר והארה, מעניקים זוהר לעור ועוטפים אותו בריח ורדים נעים ועדין. שילוב מנצח בין יעילות הניקוי של מים מיסלריים ומי ורדים להסרת לכלוך והענקת זוהר.

מי מיסלר ורדים מיועדים לניקוי הפנים, העיניים והשפתיים. שלוש תועלות במוצר אחד: הסרת איפור, ניקוי העור והענקת מראה זוהר. ניקוי וזוהר לעור עמום, אפרורי וחסר זוהר.

התוצאה: לאחר השימוש העור נשאר נקי, בעל מראה זוהר וללא תחושת שמנוניות.

הוראות שימוש: בעזרת פד צמר גפן, העבירי על הפנים, העיניים והשפתיים.  אין צורך לשפשף . אין צורך לשטוף. לשימוש יומיומי מדי בוקר וערב.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים