17505456_-_WHITE_51906193-7d66-40ae-9a30-4c6ef4389988_720x

חגיגת טיפים באוקיידי- המותג המוביל לילדים במשביר לצרכן

קול צלצול פעמוני שנת הלימודים נשמע, אבל אני  שומעת ברקע את פעמי בוא החגים, ניחוח הדבש והדי תקיעת השופר, מהול בריח האתרוג וההדסים של סוכות.

הצצה קלה בלוח מגלה לנו כי חו'דש חגים לפנינו ולכן חייבים להתארגן מראש, בייחוד עם המלחתה של הילדים, המרבים להתלכלך בסעודות החג הרבות.

החגים הם זמן נהדר לרענן את המלתחה של הילדים שלנו בשלל פריטים חגיגיים. קחו בחשבון, אירוח אצל הסבים והסבתות, דודים וחברים, ביקור בבית הכנסת, תקיעת שופר, ובל נשכח את טיולי חג הסוכות.

אז קדימה, הכינו רשימת קניות לילדים, הצטיידו במידות הנצרכות וצאו לשופינג חג, מומחים של אוקיידי  איתנו, מלווים כל הדרך לקנייה חכמה:

  1. איכות בראש בעת רכישת בגדי ילדים יש לשים לב לאיכות הבגד, במיוחד בגיל הרך. איכות הבד תבטיח שתיהנו ממנו לאורך כל העונה ואף לאחריה, גם אם תכבסו בלי סוף, כדרכם של בגדי ילדים. האיכות חשובה גם לעור  הרגיש במיוחד של תינוקות ופעוטות, ובד איכותי נושם – יבטיח מינימום גירויים.
  2. הכל במידה גם אם אתם, ההורים, בטוחים כי אתם יודעים את מידת הבגדים של ילדיכם,

התייעצו עם המוכרות המנוסות בחנות, האם הבגד יספיק לאורך כל העונה. הן תדענה באילו  דגמים המידה מדויקת ובאילו עדיף לקחת מידות אחרות. כמובן שניתן  להחליף אם המידה אינה מתאימה.

 

  1. ערבב ולבש שימו לב  לשיטה הידועה והמצליחה בכל פעם מחדש – 'מיקס אנד מאטש'. עם קצת דמיון ויצירתיות תצליחו להרכיב מספר לוקים מפריטים בודדים. חולצה מכופתרת בצבע אחיד יכולה להתאים למכנס כהה או מקושקש. סרפן עם עליונית עשוי להיראות אחרת עם חולצת בסיס או קרידגן ועוד..
  2. אקססוריז גם ילדים צעירים יכולים ליהנות מאקססוריז חגיגי לשדרוג המראה. לכבוד בית הכנסת תוכלו לענוב עניבה לילד, להצמיד למכנסיים שלו חגורה מעניינת. סרט קישוט לא שגרתי ישדרג את מראה השיער של הילדה, וסיכה או שרשרת מעניינת תוסיף הרבה טעם חגיגי.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים