מתוך האינסטגרם

זרקנו על עצמנו: זה רשמית הפריט הכי טרנדי של החורף, וכמה האופציות שוות

ההכלאה בין ז'קט לחולצה מכופתרת כבר זכתה לשם קליט ולמקום של כבוד בצמרת המגמות המשמעותיות של הרגע, ואנחנו כבר הספקנו לבדוק ולקנות את הפריט המדויק הזה במגוון גרסאות. עכשיו הגיע הזמן לחזור למקורות הקלאסיים של הטרנד ולגלות איפה קונים את ה"שאקט" המשובץ המושלם

רק לפני כמה שבועות למדנו את השם הרשמי של אחד הטרנדים הכי דומיננטיים של החורף, השאקטים הם פריט המאסט של התקופה הקרובה. מדובר בשילוב בין ז'קט לחולצה, שיכול להגיע בשלל בדים ולהשתלב עם כל אאוטפיט כמעט – מעל שמלה, סריג עבה או טי-שירט קצרה, מאז לא ממש עובר יום מבלי שאנחנו חושבות או אומרות את המילה "שאקטים", מטופשת ככל שהיא נשמעת – פשוט כי הפריט שהיא מתארת הוא בדיוק מה שבא לנו לזרוק מעל כל לוק, עד שאפילו המעילים והבלייזרים שלנו מתחילים להרגיש מקופחים.

אחרי שגללנו את כל האתרים ושמנו את ידינו על מיני גרסאות של טרנד חולצת הז'קט – דמוית עור, קורדרוי, בצבעי פסטל בוהקים או באוף-ווייט מתבקש – הבנו שיש כאן קלאסיקה אחת שאי אפשר ולא כדאי להתחמק ממנה: חולצת המשבצות הניינטיזית.

הפריט הגראנג'י האיקוני הזה מוצא את מקומו הטבעי במלתחת חורף 2020-21, רצוי אפילו בטקסטורת הפלנל המקורית. אפשרויות הסטיילינג פשוטות ומגוונות – תשאלו כל בלוגרית ממוצעת שככל הנראה נולדה כמה שנים אחרי שקורט קוביין נפרד מהעולם, ותשאלו אותנו איפה אפשר לקנות את השאקטים המשובצים הנכונים של הרגע, כי יש לנו תשובה מנומקת.

מה מצאנו ברשתות האופנה הישראליות:

ז'קט גולברי // צילום: ניר יפה
TOPSHOP חולצת משבצות גזרת אוברסייז
PULL AND BEAR
ריזברד // צילום: אסף לוי
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים