המותג ליה לונדון איתך בעונת השמחות.

השמחה שלך מתחילה מבפנים

צילום יח"צ ליה לונדון

למדידה של שמלת הכלה תגיעי עם פריטי הלבשה אישית, רצוי של המותג המוביל ליה לונדון, כל הטיפים שאת צריכה לדעת לקראת עונת השמחות שנפתחה. כן, כן, השמחה שלך והלוק שלך מתחיל מבפנים, הלבשה אישית נכונה תעשה את כל העבודה, אז קדימה לליה לונדון.

צילום יח"צ ליה לונדון

בשעה טובה הגעת למדידה האחרונה של השמלת כלה, התרגשות באוויר, היי, רגע, אל תגיעי למדידות האחרונות ללא פריטי הלבשה אישית שרכשת עבור השמלה.

מעצבת שמלות הכלה מדגישה בפני הכלות להגיע עם הלבשה אישית שתחמיא לך ולשמלת הכלה שלך.

עונת השמחות בעיצומה.

ליאור סטיליסטית ומעצבת בגדים שבמשך השנה מחפשת להביא לנו קולקציות הכי שיקיות ואופנתיות, מדברת על חשיבות הלבשה תחתונה:

לא חשוב אם את רזה או מלאה הלבשה תחתונה מתאימה עוזרת לבגד להראות נכון וטוב על הגוף .

הלבשה אישית טובה ומתאימה היא חובה ולא נשכח את הנוחות ודאי שאת קונה מוצרים שאת חשה בהם נוח ושהם מאפשרים לך לתפקד בשיגרה כי רק כך תרגישי נינוחה ולא תתעסקי בכך יתר על המידה.

לא כולן שמות לב, אבל  צבע ההלבשה האישית  משפיע על המראה הכללי או עד כמה השפעה יש לכזאת שאינה מתאימה ועד כמה היא הורסת לנו את המראה אם היא קטנה מידי או גדולה מידי. כך גם עם תפר בלי תפר לכל פרט שנראה שולי יש משמעות.

טיפ: כשאת קונה הלבשה תחתונה יום יומיית לכי על צבעי הניוד היא תשמור על צניעות הבגד וכן התאימי את המידות .

ולך הכלה חשוב במיוחד להגיע למדידות עם הפריטים הנכונים, תבחרי בצבע ניוד או לבן, עדיפות ללא תפרים קידמיים, פריטים שיתמכו בך מתחת לשמלת הכלה.

רשת ההלבשה האישית ליה לונדון, עם מגוון רב של קולקציות שיהפכו כל לוק שלך ללוק משולם, ליה לונדון  המותג המוביל מחדש כל השנה, קולקציית תחרה לצד קולקציית ספורט, כל הדגמים,הצבעים, בכל המידות, איכותי, שיקי, טרנדי, ובעיקר מותג     אהוב ומוכר כזה שאפשר לסמוך עליו

טיפ לסיום:

איחסון הפריטים האישיים  מאוד חשוב לפני שאנחנו לובשות אותם, הכי קל לדחוף אותן  למגירה, אבל אחסון שכזה עלול להסתיים בברזלים מקומטים ובריפוד מלא "שברים". מומלץ לאפסן את אותן בשורה, כשהקאפים שלהן נחים אחד בתוך השני בבטחה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים