Christmas Present 83119 1280

הפסח הזה כולו מתנות

בין אם אתם מארחים או מתארחים חובת המתנות חלה גם עליכם. מתנות לעובדים, מתנות לילדים, מתנות לנכדים, להורים, לסבים ולסבתות וכן, גם מתנות אפיקומן לילדים...

החג בפתח, מריחים את הניקיון ושומעים את צליל עטיפות המתנה ברקע, בכל רשת שמכבדת את עצמה עמדת עטיפת מתנות. 

נתחיל בטיפ הראשון, תקני מתנה לעצמך! ברגע שתשמחי את עצמך מעיין הרעיונות יפוץ, ותצליחי לשמח את הסובבים אותך.

את לא חייבת להתאמץ להיות מקורית, המתנות שמחכות על המדף הן המשמחות ביותר, שימו לב! אפשר לשדרג כל מתנה, קנית צעיף? הכניסי אותו לכד זכוכית עם פתק אישי מרגש, והרי קיבלת מתנה מחממת לב.

יש מתנות שתמיד רלוונטיות כמו הבושם שישמח את לב המקבל או המקבלת, סט מצעים חדש שירענן את חדר השינה, לחובבי המטבח סיר חדש שיפאר את המדף, יפאר גם את הלב, ובקבוק יין טוב לצד המתנה אף פעם לא יזיק.

שימו לב לגילאים, אנשים שיש להם רוח צעירה, יאהבו יותר ג'אדטים ודברים עדכניים ולא שגרתיים. לשמרנים ולמבוגרים נלך על הקלאסה של שעונים/ ארנקים/ יודאיקה וכדומה. 

וכן חשוב מאד כשקונים מתנה לחשוב על טיב הקשר, האם מדובר באח, בן, חתן, או שכן שחייבים לו הכרת הטוב? ולפי טיב הקשר לרכוש את המתנה.

לעיתים כדאי להתחשב בעיסוק של מקבלי המתנות, במתנה שתשמש אותם בבית או במשרד, האם המתנה באה לפנק ולא רק לענות על פונקציה , האם המתנה מיועדת לשעות הפנאי בחג שאז אפשר בהחלט להעניק משחקי קופסא לכל המשפחה.

אל תהססו לשים פתק החלפה, תנו להם את התחושה שממש לא מפריע לכם שהם יחליפו, ההפך הוא הנכון, מטרת המתנה היא לשמח, ואם המתנה לא לטעמם אין טעם שישאירו אותה.

ישנם משפחות שנוהגות להכין מתנות בערב ליל הסדר ולחלק את המתנות בסדר כמתנות אפיקומן לכל הילדים והמשתתפים, שפע של משחקים שיהנו את לב הילדים

כיף לקבל מתנות, ועוד יותר כיף לתת אותם, אז הנה לקראת חג  אספנו עבורכם את מיטב הרעיונות לחגים, והעיקר שיהיה חג שמח.

ולסיום, כבר נאמר שונא מתנות יחיה, אבל מה בנוגע לקונה מתנות? קבלו את החלוקה לקטגוריות ונסו לשבץ את עצמכם בזו שהכי מאפיינת אתכם.

1)תמיד תמצאו את האנשים עם אושר על הפנים כשעליהם לבחור מתנה, מבחינתם מדובר בעבודה רצינית שכוללת תחקיר על מקבל המתנה, תחביביו וסוג האופי שלו.

2) אנשים שעבורם קניית מתנה היא משימה מיותרת ואפילו מטרידה. הם יכנסו לחנות יעיפו מבט זועף, יקריאו למוכרת נתונים ויבקשו לארוז במהירות.        

3) האנשים שחוסכים את טקס קניית המתנות על ידי קניית שובר כספי כך שהמקבל יבחר לקנות את אשר יחפוץ.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים