WhatsApp Image 2021-05-19 at 15.02.12 (1)

הסרת הקמפיין של בלה חדיד, כוכבות האינסטגרם בישראל בתמיכה על כך

לאחר שבשבוע האחרון הפכה הדוגמנית המפורסמת לאישיות בלתי רצויה בעקבות התבטאויותיה נגד ישראל במבצע "שומר החומות", פוסטר בכיכובה מוסר מהבוטיק המקומי של מייקל קורס
פורסם ברשתות החברתיות סרטון וידאו מהבוטיק המקומי של מעצב האופנה היהודי-אמריקאי מייקל קורס, שבו מסיר עובד החנות בישראל מודעת קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית, דוגמנית העל בלה חדיד. לאחר הסרת הפוסטר, נשמע קול בחנות אומר: And she is off.
הדוגמנית ממוצא הולנדי-פלסטיני הפכה בשבוע האחרון לאישיות בלתי רצויה בישראל, בעקבות פעילותה ברשת כדוברת פעילה של הזדהות ותמיכה בעם הפלסטיני במהלך מבצע "שומר החומות". בלה חדיד מחזיקה ב-42 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא בתו של מוחמד חדיד, יליד נצרת, ואחותה הצעירה של הדוגמנית ג'יג'י חדיד. תמיכתה במאבק הפלסטיני אינה חדשה, ולאורך השנים עוררה כלפיה ביקורת בקרב מובילי דעת קהל בישראל.
בימים האחרונים זוכה חדיד לביקורת נוקבת במיוחד בקרב משפיעניות אופנה ישראליות כמו נטלי דדון, דנית גרינברג, נסטיה ליסנסקי ואחרות. אלו תייגו אותה באינספור הודעות ופוסטים, כולל קריאה לדווח עליה לאינסטגרם. הסרת הקמפיין בכיכובה על ידי קבוצת פקטורי 54, זכיינית המותג מייקל קורס בישראל, זכתה בשעה האחרונה לתמיכה נלהבת מצדן.
"ביי ביי אנטי יהודית!!!" כתבה דדון. "ביי ביי לפנים של שנאה ופייק ניוז". בהמשך הוסיפה: "פקטורי אתם אהבה!!!! מרגש אותיייייי !!! כמה נחת!!! גאה בנו !!! אנחנו כח!!!". דנית גרינברג שיתפה את הסרטון גם היא וכתבה דברים דומים.
פנינו לדוברות רשת פקטורי 54 כדי להבין האם הסרטון נשלח מטעמם, והאם המודעה הוסרה בעקבות התבטאויותיה של חדיד והאקלים הציבורי בישראל בשבוע החולף, אך בפקטורי 54 סירבו להגיב לידיעה. מעניין יהיה לעקוב ולראות מה יקרה בעתיד עם מודעות נוספות בכיכובה של הפרזנטורית המפורסמת וכיצד יגיבו במותג העולמי על המהלך המקומי.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים