Img 8904

הסטייל ההורס של קייט, ביום הולדת עגול

תמונות נוטפות סטייל ותכשיטים מבית המלוכה שהדהימו אותנו, הדוכסית מקיימבריג', קייט מידלטון חוגגת את יום הולדתה ה-40 כמו שרק היא יודעת // סטייל

מזל טוב לדוכסית קייט מידלטון שחוגגת היום (ראשון) את יום הולדתה ה-40. הדוכסית החליטה לציין את יום הולדתה בדרך מיוחדת שבהחלט הולמת אותה: בשלושה פורטרטים חדשים ומיוחדים שפרסם הארמון. התמונות המדהימות, צולמו בנובמבר האחרון בגני קיו בלונדון על ידי צלם האופנה האיטלקי פאולו רוברסי. התמונות החדשות של הדוכסית מקיימברידג' יוצגו במהלך שנת 2022 בשלושה מקומות בעלי משמעות מיוחדת לקייט: ברקשייר, סנט אנדרוז ואנגלסי.

קייט גדלה בבקלברי, ברקשייר, ולעתים קרובות חוזרת לבלות עם הוריה, קרול ומייקל מידלטון, שעדיין גרים בכפר השקט. סנט אנדרוס הוא מקום חשוב במיוחד גם לקייט וגם לנסיך וויליאם. שם הם נפגשו כסטודנטים טריים באוניברסיטת סנט אנדרוז ב-2002. אנגלסי הוא המקום בו חיו בני הזוג לאחר חתונתם המלכותית בשנת 2011. וויליאם וקייט שכרו קוטג' מבודד באנגלזי, ויילס, כאשר וויליאם התאמן בקרבת מקום עבור חיל האוויר המלכותי. לאחר מכן, הם עברו לארמון קנסינגטון עם הנסיך ג'ורג' ב-2013.

Img 8903
Img 8903

כידוע, קייט לרוב מאחורי המצלמה. היא חובבת צילום ותמיד היא מספקת תמונות מתוקות במיוחד של משפחת המלוכה. אך כעת, קייט בחזית ולנו אין תלונות.

תמונה זו, בשחור-לבן, קייט מספקת אווירת וינטג' בשמלת שיפון אלגנטית. תנוחת הפרופיל שלה מציגה את עגילי היהלומים והפנינים שלה, שהיו שייכים לנסיכה דיאנה (אמו של וויליאם). בולטת במיוחד גם טבעת האירוסין האייקונית עם אבן הספיר, שהייתה שייכת גם היא לחמותה המנוחה. קייט בחרה בתלתלים מעודנים שמחמיאים לה במיוחד.

אין ספק כי התמונה הזאת הדהימה אותנו, מידלטון הולכת על גלאם נוצץ במיוחד בתמונה הזו, שמראה את הדוכסית זוהרת במיוחד בשמלת סאטן אדומה בעלת כתפייה אחת עם שרוול וכיסים דרמטיים.

היא אבזרה את המראה עם עגילי יהלומים מהקולקציה של המלכה אליזבת. ואין לנו הרבה מה להגיד מלבד: וואו. הלוק הזה הוא קלאסי ועוקצני בו זמנית והוא כל מה שרצינו לראות מהדוכסית.

כמובן שגם המלכה אליזבת לא שכחה את יום הולדתה של הדוכסית. המלכה הצטרפה לחגיגות ואיחלה לדוכסית יום הולדת שמח בתמונה מתוקה במיוחד.

כזכור, לפני שבועיים קייט אירחה קונצרט לכבוד החגים, שם היא חשפה לראשונה את כישורי הנגינה שלה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים