WhatsApp Image 2021-01-31 at 17.24.07

המעצבים הישראלים שישתתפו בתצוגת אופנה באיחוד האמירויות הערביות?

היחסים המתהדקים בעקבות הסכמי הנורמליזציה יובילו בחודש אוקטובר 2021 לרכבת אווירית של מעצבי אופנה ישראלית לדובאי. המטרה: להלביש את לקוחות המפרץ העשירות וחובבות הקניות, בין המשתתפים בשבוע האופנה גם מעצבת האופנה רעות אברהם, הפונה למגזר הדתי
עם חתימת הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות הערביות וקטאר, התעוררה לחיים גם תעשיית האופנה המקומית שחווה בשלוש השנים האחרונות משבר קשה. כולם חולמים להלביש את לקוחות המפרץ העשירות, שידועות בכוח הקנייה הגדול שלהן. עוד מוקדם להמר כיצד היחסים המתהדקים בין המדינות ישפיעו על ארון הבגדים והמלתחה של הנשים באמירויות, אם בכלל. בינתיים, נראה שרכבת אווירית של מעצבי אופנה מקומיים תעשה לדובאי את הדרך בחודש אוקטובר.
בחודש שעבר הודיע היזם אלעד בורנשטיין מחברת "ברוניי" כי חתם על שיתוף פעולה עם אירועי World Fashion Festival Awards, אחד ממספר שבועות האופנה הנערכים באמירויות (בשבוע שעבר, לדוגמה, התקיים בדובאי שבוע האופנה הראשון לגברים של Arab Fashion Week). מארגני האירוע משוויצים כי בין המשתתפים יהיו אורחים ממשפחת המלוכה של איחוד האמירויות, מעצבים בינלאומיים מ-30 מדינות נוספות וגופי תקשורת מהעולם.
הבוקר (ראשון) אנחנו יכולים לדווח כי בין המעצבים שישתתפו באירוע נמצאים מעצבת שמלות הכלה והערב הבינלאומית ענבל דרור; מעצב שמלות הכלה עידן כהן; מותג האופנה החדש ג'ולין של כוכבת הקוסמטיקה אלין כהן וגיסתה, גילי כהן (ששמלה בעיצובן לבשה אלין לטקס בחירת השיר לאירוויזיון השבוע); מעצבת האופנה רעות אברהם, הפונה למגזר הדתי; בי פופ, מותג בגדי הילדים החדש של כוכבת הילדים אן בי עם נדנד; מעצבת שמלות הכלה והערב שנטל רומנו; והמעצב יוסי מזרחי, שלדברי בורנשטיין, אמור להלביש את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לביקור הצפוי של ראש הממשלה באיחוד האמירויות בחודש הבא.
מה אנחנו יודעים על רעות אברהם:
רעות אברהם נשואה פלוס שניים, יזמית בתחום האופנה.
בשנים האחרונות עבדה בתפקידים ניהוליים בחברות הייטק, ולפני כשנה החליטה לצאת לדרך עצמאית כשהמטרה מותג בין לאומי
עם חזון ברור ותשוקה אמיתית- הנגשת אופנה בקו צנוע טרנדית ועדכנית.
בשנה האחרונה ייצרתי ארבע קולקציות שהפכו להצלחה מסחררת אחת אחרי השניה!
כחלק מערכי המותג הנגישה פריטים בגזרות מדוייקות שיתאימו לרוב מבני גוף ויאפשרו לכל אישה להראות שיקית נשית ועם זאת בקו צנוע, מתוך דגש על בדים טבעיים ואיכותיים, שפע של סטייל ונוחות
המוטו שלה: ״שירות מצויין ומוצר מנצח״.
כחלק מהצמיחה של המותג והחזון שלה כיזמית היא גאה לקחת חלק בתצוגת האופנה בדובאי, ולהציג אופנה ישראלית איכותית ייחודית ונוטפת שיק!
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים