Img 9130

המלכה הבאה של אנגליה? אנחנו בהלם מהלוק הזה של קייט מילדטון

בלי שמלות מעיל, בלי עקבי ניוד, בלי פן גלי ובלי כתר או פנינים: קייט מילדטון יצאה לקניות בג'ינס, סוודר ומגפוני בלנדסטון כאחת האדם. תודו שככה לא ציפיתם לראות אותה, ואם כבר בא לכם לוק קז׳ואל בדיוק כזה, לכו הנעליים של weshoos

בשיא תקופת הקורונה, התרגלנו לראות את קייט מידלטון מהמותניים ומעלה, ולכן כל שינוי בתסרוקת שלה היה בגדר חדשות מרעישות, ונאלצנו לדבר בעיקר על השיער והצווארונים שלה.

אבל כבר כמה חודשים שאנחנו מקבלים תזכורות לכך שלדוכסית יש גם רגליים, ונדמה שהיא שמחה לחזור ולהתרוצץ בין מחויבויות מלכותיות שונות, ולהחליף בין שמלות ונעלי עקב לבגדי ספורט ונעלי פקקים. אבל בין שני הקצוות האלה יש גם אמצע, ואת השבוע הזה אנחנו פותחות עם תמונות של קייט עושה שופינג בלוק קז׳ואל שקייטי הולמס בוודאי הייתה מאשרת.

אם קייט לא הייתה אחת הנשים המפורסמות בעולם ומוקפת צלמי פפראצי ואנשי אבטחה בכל רגע נתון, יכול להיות שעם האאוטפיט הזה היא הייתה מצליחה להתחזות לעוד אישה לונדונית בסיבוב קניות שגרתי לחלוטין.

תשכחו מעקבים – סיבוב שופינג בלונדון מצריך נעליים נוחות, וקייט בחרה במגפי בלנסטון הפופולריות – בעיקר בגלל הנוחות והפרקטיות, ופחות בגלל העיצוב. ואם כבר נוחות ופרקטיות – קייט בחרה במכנסי ג׳ינס, והוסיפה להם סוודר מהמם של ראלף לורן בשווי של כמעט 2,000 ש״ח, יחד עם מעיל משובץ ארוך של מאסימו דוטי שכבר לבשה בעבר, ומחירו כ-1,000 ש״ח.

 

מצאנו בארץ את הנעל של weshoos

Img 9129
Img 9129
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים