WhatsApp Image 2021-01-25 at 16.50.30

הלבשה התחתונה, מה אנחנו לא יודעות עליו? ויש גם טיפ מנצח

חורשת על חזייה אחת כל השבוע, זורקת אותה למכונה עם כל הבגדים, לא בוחנת את הרכב הבד וישנה עם תחתונים? את לא עושה את זה נכון. מה אנחנו צריכות לדעת על הלבשה תחתונה

אנחנו לוקחות אותם אתנו לכל מקום, צמודות אליהם 24/7, אבל כמו בכל מערכת יחסים קרובה גם כאן יש המון מקומות שאפשר ליפול בהם. החל מתהליך הבחירה ועד האופן בו אנחנו לובשות אותם, דרך צורת האחסון והשמירה עליהם בכביסה – אלה כל הטעויות שאנחנו עושות עם הבגדים התחתונים שלנו:

תבחרו את החזיה שאתן צריכות ולא מה שאתן רוצות, אמנם החזיה מלאת התחרה והפפיונים בוורוד פוקסיה קורצת לנו מהקצה השני של החנות, אבל יכול להיות שדווקא זו שלידה, החלקה בצבע גוף, היא האחת שלה אנחנו זקוקות ותעשה לנו שירות טוב יותר? אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו בעד להתפרע ולהשקיע בלוק התחתי אבל גם פרקטיקה היא לא מילה גסה במקרים מסוימים.

איחסון חזיות מאוד חשוב לפני שאנחנו לובשות אותם, הכי קל לדחוף את החזיות למגירה, אבל אחסון שכזה עלול להסתיים בברזלים מקומטים ובריפוד מלא "שברים". מומלץ לאפסן את החזיות בשורה, כשהקאפים שלהן נחים אחד בתוך השני בבטחה.

מחזיקות מידה אחת של חזייה בארון, מעבר לעובדה שהמידות אינן זהות במותגים שונים, מסתבר שגם אנחנו משתנות לא מעט. "החזה שלנו לא שומר על מידה קבועה במהלך החודש", מסבירה שוטון. "זה קשור למחזור וכמובן לעליה וירידה במשקל". תמיד טוב שתהיה יותר ממידה אחת בארון כך שתהיה לנו חזייה מתאימה בכל זמן.

מכבסות יותר מדי, גם עודף כביסות מיטיב עם החזיות שלנו. על מנת לשמור עליהן לאורך זמן ההמלצה היא לכבס אחרי כל 2-3 שימושים.

לי-אור סטביצקי סטיליסטית ומעצבת בגדים שבמשך השנה מחפשת להביא לנו קולקציות הכי שיקיות ואופנתיות, מדברת על חשיבות הלבשה תחתונה:

לא חשוב אם את רזה או מלאה הלבשה תחתונה מתאימה עוזרת לבגד להראות נכון וטוב על הגוף .
הלבשה אישיתי טובה ומתאימה היא חובה ולא נשכח את הנוחות ודאי שאת קונה מוצרים שאת חשה בהם נוח ושהם מאפשרים לך לתפקד בשיגרה כי רק כך תרגישי נינוחה ולא תתעסקי בכך יתר על המידה.
לא כולן שמות לב, אבל  צבע ההלבשה התחתונה משפיע על המראה הכללי או עד כמה השפעה יש לחזייה שאינה מתאימה ועד כמה היא הורסת לנו את המראה אם היא קטנה מידי או גדולה מידי. כך גם תחתונים עם תפר בלי תפר לכל פרט שנראה שולי יש משמעות.
טיפ: כשאת קונה הלבשה תחתונה יום יומיית לכי על צבעי הניוד לא יראו אותם מתחת לבגדים וכן התאימי את המידות לגופך .רשת ההלבשה האישית טריומף עם מגוון רב של קולקציות שיהפכו כל לוק שלך ללוק משולם.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים