הטיפים שיעזרו לך לבחור הלבשה אישית לקיץ

בסקר שנערך בקרב נשים עלה הנתון המעניין הבא, כחמישים אחוז מהנשים אינן יודעות לבחור את ההלבשה האישית הנכונה והמתאימה להן, כמה פעמים הרגשת שקנית הלבשה אישית צמודה מדי, רופפת מדי, מבליטה מדי, כתפיות שאינן מונחות בהתאם, או ברזלים כואבים?

ניגשנו למומחים של רשת ההלבשה האישית טריומף והבאנו לך את המדריך המקוצר והטיפים שיתאימו לכל אחת:

  • מצאת את הפריט שאת אוהבת מבחינת הסגנון והאופנה, סדרי את ה"קאפ" באופן מושלם, והזיזי את גופך מצד לצד, שימי לב שהקאפ מכסה את כל האזור ללא השארת כיסי אוויר או בד בולט שלא יראה טוב עם הבגד העליון.
  • הביאי איתך למדידות חולצה צמודה ככה תוכלי לראות איך זה עומד עלייך והאם החולצה מקבלת את הצורה הנכונה והמחמיאה שאת מחפשת .
  • שימי לב שהשומנים לא יבלטו בצדדים, דגם נכון ומחמיא יגרום למראה מחמיא במיוחד.
  • כשאת מודדת את הפריט שבחרת, הרימי את הידיים למעלה ומיד תחושי אם זה מתאים או לא, שימי לב לתחושה של הרצועות שהן לא לוחצות או רפויות מדי.

טיפים חשובים שיש לשים לב אליהם:

  1. הקדישי זמן למדידות. כשאת יוצאת לרכוש הלבשה אישית, פני לך שעה בלי לחץ.
  2. אל תתעקשי על מידה שהייתה לך שנים, המידות משתנות לידות, התבגרות, דיאטות, קחי בחשבון שגם המידה שלך בהלבשה אישית השתנתה .
  3. שימי לב למגוון הרחב ולהיצע של הקולקציות, התייעצי עם המוכרת בעלת הניסיון שתוכל להמליץ לך על גזרות שמתאימות לך, לא כל מה שיש על הקולב בהכרח יחמיא לך. לעומת זאת גזרה נכונה תחמיא לך שבעתיים והבגד יקבל צורה ולוק נכון לגזרה שלך.
  4. מדדת? אהבת? הישארי עם הפריט מספר דקות כדי לוודא שאכן זה נוח לך, כולל הרצועות, והתחושה האישית.

הייעצת עם המוכרת? מדדת? אהבת? תהני לך מקיץ מושלם.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים