כלי בית במשביר לצרכן

הטיפים העיצוביים שיקפיצו לכם את ארוחות החג

מהדרך למנוע ממעופפים להגיע למנות החג ועד לפתרון הדקורטיבי שיחסוך מכם שימוש במפה: אספנו 7 רעיונות וגאדג'טים שיסדרו לכם את שולחנות האירוח העמוסים, ויעזרו לעבור את תקופת החגים - על כל ארוחותיה - בשלום

חודש ספטמבר מסמל, מצד אחד, הקלה מעומס החום, מעומס הילדים בחופש הגדול ומהעמסה הכללית של שנה רוויית אתגרים. מצד שני זהו גם חודש החגים, שמסתחררים וניתכים עלינו ללא הפסקה. בתקופת החגים הנוכחית, סביר להניח שנארח מעט יותר מבדרך כלל. הטיפים, הרעיונות והגאדג'טים הללו יעזרו לכם לארגן שולחן לתפארת.

נתחיל באלמנט המכריע בכל ארוחת חג – השולחן. גם החגים הרבים בישראל וריבוי הארוחות המשותפות אינם תירוץ למפלצת אדירת ממדים שממוקמת בפינת האוכל ותובעת שטח ניכר מהמטראז' הביתי. על אחת כמה וכמה כשבימות חול היא משמשת מקום אחסון לבלגן המשפחתי. נכון, שולחן פלסטיק מתקפל שמתווסף לשולחן המעוצב שלכם (וככל הנראה גבוה ממנו בכמה סנטימטרים) הוא לא פתרון טוב, אך קיימים שלל פתרונות אחרים.

הראשון בהם הוא מגוון שולחנות מתארכים שמאפשרים אירוח רב משתתפים במועדי החג וביומיום מתקצרים. אופציה נוספת הוא הטרנד ההולך וגובר של שילוב שולחן אוכל באי העבודה המרכזי בבית, שמתפקד כדלפק נשלף ומכפיל את גודל שולחן האוכל, וכך חוסך הרבה כאב ראש. לבסוף, קיימת האפשרות של רהיטים מולטי-פונקציונאליים שיכולים לתפקד כעזרי אירוח בימות החג – כמו שידת כניסה או שולחן צד שמסייעים בהורדת העומס מהשולחן המרכזי וכשטח אחסון לבקבוקי שתייה וצלחות הגשה.

פלורליס קולקציית חגים וסתיו

 

CASTRO HOME // צילום: מירב בן לולו

 

מארז סכום של סולתם

 

H&O // צילום: ליאור קסון

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים