BB-online-Mini-HOMEPAGE HEROS-MiniPattern-Mobile-750x750 a

ההנחות וההטבות של נובמבר מקבלות השנה משמעות חדשה בצל הקורונה

הנחשקים והמובילים של קבוצת החברות אסתי לאודר, נובמבר חודש הקניות החזק ביותר בעולם נפתח בשופינג IL עם הנחות והטבות במגוון מותגי הביוטי והטיפוח

הנחות והטבות מיוחדות על מגוון מוצרים לצד חווית קנייה ושירות משודרגים באתרי האונליין של המותגים מאק, אסתי לאודר, קליניק ובובי בראון כמו כן, חגיגת הטבות של מותגים אלו גם באתרים כמו סופר פארם, אפריל, טרמינלX BE, עזריאלי, גלאם 42 ועוד.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל: "שוק הקוסמטיקה בישראל נאמד בהיקף של 3 מיליארד ש"ח. מאז משבר הקורונה  אנו רואים גידול של למעלה מ- 500% במכירות באתרי האונליין השונים בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה, ואנו מעריכים כי  המגמה תימשך גם במהלך נובמבר והגידולים יתחזקו"

אין ספק שחודש הקניות הגדול של נובמבר מקבל השנה משמעות חדשה בצל משבר הקורונה עם סגירת הקניונים והמעבר לזירה הדיגיטלית, כאפיק מכירה עקרי, כמעט בלעדי. גם קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, מקבוצות הקוסמטיקה הגדולות בעולם ובישראל, נאלצה לסגור את 47 החנויות אותן היא מפעילה ברחבי הארץ ולהתמקד ב-  4 אתרי אונליין של המותגים המובילים: אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון. בנוסף הרחיבה הקבוצה את הפעילות השיווקית עם אתרי האונליין של סופר פארם, אפריל, BE, עזריאלי, טרמינל X, גלאם 42 ואחרים מתוך מטרה לענות לדרישה של הלקוחה הישראלית ולאפשר לה ליהנות ממוצרי הקוסמטיקה המובילים בכל אתר בו היא רגילה לרכוש, ולחזק את היתרונות של האתרים הישראלים עם מוצרים מקוריים, שרות לקוחות בעברית, מסירה עד הבית באמצעות שליחים עד 3 ימי עסקים ועוד.

"בתקופה זו, זיהינו כי נשים סיגלו לעצמן שגרת טיפוח חדשה לחלוטין"  אומר רווח. "אם בעבר הן היו מסתפקות במוצר אחד, למשל בקרם לחות, הרי שהשגרה החדשה מורכבת כבר ממספר שלבים, שכן יש להן יותר זמן להשקיע בעצמן והרכישה הפכה לרחבה יותר וכוללת סדרות טיפוח שלמות הכוללת סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים. טרנד זה הניב גידולים של מאות אחוזים במכירות של קטגוריות הטיפוח. עם זאת, דווקא בקטגוריית האיפור חלה ירידה, במיוחד בתחום השפתונים".

משבר הקורונה הוליד מגמות חדשות ברכישות באונליין בכלל ובקוסמטיקה בפרט: למשל קהלים חדשים שהחלו בעקבות המשבר לקנות אונליין, מגמת ה- DIY ועשה זאת בעצמך, ריטואלים של יופי שלקוחות עושים בבית: מסיכות, טיפולי יופי, שגרות טיפוח ועוד וכמובן המודעות הרבה להיגיינה שגרמה  ללקוחות להחליף את  מגוון המוצרים שלהם בבית ולרכוש ליין חדש שלם של מוצרי קוסמטיקה.

מגמות אלו אילצו את הקבוצה לתרגם את כוח המכירה הפיזי לדיגיטלי, לחזק את אתרי המותגים לקראת נובמבר וכן לשלב ידיים, כשותפים לדרך, עם כל אתרי המכירות האחרים. 

לצד הטבות ומבצעים עמוקים, יאפשרו אתרי האונליין של המותגים גם חוויות קנייה מקווונת שלא מנותקות מחוויית השירות באמצעות מערך הזמנות מורחב. לדוגמה: הזמנות טלפוניות ו/או צ'אט באמצעות הווטסאפ עם אנשי מקצוע, איתם הלקוח יכול להתייעץ  בנושאים כמו התאמת שגרת טיפוח או התאמת מוצר או גוון ספציפי , מערך משלוחים מהיר תוך התחייבות לאספקת עד 3 ימי עסקים ובפועל אספקה באותו היום עד הבית, 24 שעות מרגע הרכישה.

במקביל, נוספו באתרי המותגים עצמם כלים מבוססי טכנולוגיה, לחוויית קנייה מהנה ואינטראקטיבית. למשל שופינג וירטואלי מודרך באתר עם מאפרת המציגה מוצרים מובילים באופן אינטראקטיבי. הלקוחות צופים בה בשעה שהיא "משוטטת" באתר ומסבירה על המוצרים והם יכולים גם לשאול אותה שאלות תוך כדי

Virtual try on כלי טכנולוגי המסייע להתאים לך את הגוון המדויק עבורך במוצרים שפחות נוחים לקנייה מקוונת כמו התאמת מייקאפ לגוון העור או התאמת שפתון.

 

אסתי לאודר 8-14 בנובמבר  https://www.esteelauder.co.il

  • 30% הנחה על כל האתר
  • 3 מתנות – בקנייה בסכומים שמעל 299/399/499 שח
  • מייק-אפ דאבל וור ב- 129 ש״ח בלבד
  • 30% הנחה על סרום אדבנס + 14 מ״ל במתנה
  • 35% הנחה על כל קרמי הלחות
  • החל מה11.11- בלוקבאסטר מזוודה יוקרתית עם מוצרים בשווי 2,000 ₪ ב- 499 ₪ בלבד !!!

בובי בראון 8-11 בנובמבר  https://www.bobbibrown.co.il/

  • 25% על כל האתר (למעט מוצרי מיני וסטים)
  • מסקרה סמוקי בגודל מלא מתנה בשווי 175 ₪  בקנייה של 399 ₪ 
  • 2 צלליות סטיק ב 170  ₪ במקום 340 ₪

קליניק 8-14 בנובמבר https://www.clinique.co.il

  •             30% הנחה על מגוון המוצרים באתר ובכל יום עוד 10% הנחה נוספים על קטגוריה אחת בהפתעה!
  • כל מגוון המייק-אפים ב-99 ₪ בלבד
  • סינגלס דיי (11.11) אקסטרא 11% הנחה נוספים על כל האתר ליום הזה בלבד!

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים