אופנה

דפוס חוזר: הפרינטים הפרחוניים שאתן חייבות לעונה הקרה

הערבים מתחילים להיות צוננים, אבל זאת ממש לא סיבה לאפסן בארון את הפריטים הפרחוניים ולעלות על מדים שחורים למשך החודשים הבאים. המדריך המלא להדפסים שישלטו בסתיו-חורף 2021

תעשיית האופנה עומדת כבר תקופה בסימן חגיגת האינדיבידואליות. היא משחקת על הגבולות המקובלים בין המגדרים ומטשטשת אותם, מאתגרת את אידיאל היופי ומגלה את פניו הרבות ומוכיחה שוב ושוב שאצלה אין חוקים. בין המיתוסים שהגיע הזמן לנפץ הוא זה הנוגע לעונה הקרה ולהדפסים.

אם פעם היינו מאפסנים אותם בארון עם בואו של החצב, השנה השמלות הפרחוניות וההדפסים למינהם לא הולכים לשום מקום. הם ימשיכו ללוות אותנו לאורך הימים הקרים, ז'קט ג'ינס יסגור לנו את הפינה לימי הסתיו וינחמו אותנו לצד כוס שוקו מהביל ויכניסו עוד עניין לשגרה הרטובה והאפרורית. אז באילו הדפסים כדאי להצטייד ואיך משלבים נכון? יהיה הכל חוץ ממשעמם.

הפרחים הינו הדפס פופולרי שלא בהכרח מזוהה עם העונה, אבל הגשם הראשון הוא דווקא זה שמביא עמו גל חדש של לבלוב וצמיחה. החורף הקרוב יעשה תיקון עם שלל הדפסים פרחוניים בכל הצורות והגדלים –  החל מאול-אוברים של ניצנים קטנטנים ועד הדפסי אוברסייז עם נגיעות וינטג', דרך פרחים מאוירים קימונו סטייל. כל הטכניקות והסגנונות מתערבבים במיקס אנד מאץ' בוטני של צבעוניות סגרירית.

אז מה יש לנו להציע לכם?

שמלה – MICHAEL KORS  

ג'קט ג'ינס – ריזברד 119 ש"ח / צילום: אסף לוי

עגילים סאקרה – 40 זוג 70 / צילום: קית גלסמן

תיק רנואר

שפתון – לוריאל פריז רוז' סגנצ'יר, 60 ש"ח

נעליים – סקופ 89.90 ש"ח / צילום: עמירם בן ישי

 

עוד פריטים פרחוניים להשיג ברשתות המובחרות :

PUMA X LIBERTY NIS 800 FACTORY54 PH PR
פול אנד בר חצאית רטרו
פורלה

 

MORGAN שמלת מעטפת פרחונית במשביר

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים