image_6483441

בת מלך ומותג אופנה חרדי התחברו ביחד למיזם שנקרא: smell of freedom (ריח של חירות)

איך אופנה ישראלית מתחברת להעלאת מודעות לזיהוי סימני אלימות? גיטי לרר | מעצבת אופנה צנועה, בעלת המותג Gital, בקולקציית חולצות שמסמלות את החירות והעוצמה שלנו כנשים

ערב פסח, אחרי שנה של מגיפה עולמית, ואלימות נגד נשים שעברה את כל הקווים האדומים, החליטה גיטי לרר מביתר, חרדית בעלת המותג Gital, לעורר את המודעות וכך התחברה לעמותת בת מלך ויחד בעשייה מבורכת של אופנה שמדברת על  אלימות נגד נשים. לגיטי היה חשוב שבצילומי האופנה והעיצוב שלה תהיה אפשרות להעביר מסר לנשים. מקרי האלימות האחרונים והמזעזעים גרמו לה לחשוב איך להעלות את המודעות במגזר החרדי והכללי בצורה נעימה וחיובית.
היא פנתה אלינו במטרה להציף ולהעלות את המודעות לתופעת האלימות כלפי נשים למען ׳עמותת בת מלך׳. המיזם למען בת מלך נקרא: smell of freedom (ריח של חירות)
בצילומים מרהיבים נעביר את המסר על ידי דוגמניות בינות לפרחים וריח האביב. בנוסף, חולצות מודפסות עם שם המיזם הודפסו על מנת לעורר מודעות בקרב הנשים,
והקולקצייה כולה מסמלת חירות ועוצמה. חלק מהרווחים באתר של Gital יועברו ישירות לעמותת בת מלך למען הצלת נשים וילדים ממעגל האלימות.
פלאיירים עם הסבר מדויק על זיהוי סימני אלימות ודרכי יציאה לחירות יחולקו ויופצו באתר של המותג וישלחו במארז לכל רוכשת.

 

 

עו"ד צילית יעקבסון, יו"ר עמותת בת מלך: "ערב חג הפסח חג החירות, עבור נשים רבות, החיות במעגל האלימות, המילים שיעבוד ועבדות מקבלות מימד אישי והמילים חירות וחופש הן בגדר תפילה אישית.
אצל נשים אלו הפער בין חיי האלימות מאחורי הדלת הסגורה לבין מה שהן משדרות בחוץ הינו גדול. לכאורה הכל בסדר, יפה ורגיל. מראה המכסה על חיים של פחד ואלימות.
אין לי ספק כי שיתוף הפעולה המרגש שיזמה גיטי למען נשים אלו, יגרום לכל אחת ואחת שתיחשף למותג לשניה נוספת של מחשבה. האם אני חיה בתוך חיים אלימים? האם מישהי בסביבתי זקוקה לעזרה? ומה אפשר לעשות בכדי לסייע לה לצאת ממעגל האלימות."

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים