PicsArt_12-19-07.44.03

בשורות טובות ,ככה פותחים את השבוע.

כמה טוב לפתוח שבוע עם בשורות טובות, לשמוע דברים משמחים. סיפור מרגש שאתם לא רוצים לפספס ,נעים מאוד תכירו את אברהם שפירא בן 38 מבית שאן ואב לשבעה ילדים שתרם כלייה למישהוא שהוא לא מכיר כלל!!!

אברהם מספר: "הכול התחיל כשראיתי כתבה על מישהי צעירה שסובלת המון וצריכה תרומת כלייה, מיד הלכתי ועשיתי את הבדיקות הנדרשות לצערי לא הייתי מתאים אבל ביקשתי שיגידו לי אם יש מישהוא אחר שאני מתאים יכול לתרום לו.

לאחר זמן קצר קיבלתי טלפון שמבשר לי שאני נמצא מתאים לתרומת כלייה לאדם ואם אני מסכים? כמובן שמייד התנדבתי וישר הלכתי זה תהליך קצר וברוך השם הצלתי חיים של אדם שהיה זקוק".

קרדיט: בדלתיים סגורות

אם חשבתם שהסיפור נגמר ממש לא!
בזכות הסיפור של אברהם עוד 24 אנשים שהוא מכיר תרמו כלייה בניהם גם אמו וגיסתו.

תשאלו אותי למה אני מפרסם את הסיפור הזה? אני ממש לא צריך את זה שיגידו 'כל הכבוד' אבא שלי אמר לי שבזכות התרומה שלי הצלתי חיים אבל בזכות הפרסום של הסיפור אולי תצליח להציל חיים של אחרים.

אז אם אתם רוצים באמת לעזור בבקשה תשתפו את הסיפור שלי ואולי בזכותכם עוד מישהוא יציל חיים!

 

סבא שמואל משתף בסיפור המרגש שמראה כמה נתינה אחד לשני זה עולם ומלואו

"קוראים לי שמוליק זלצמן אני בן 80 ואני רוצה לפרגן לאדם טוב שפגשתי."

הכול התחיל כשהזמנתי קריאה לחברת המים לבוא ולבדוק את מסנן המים שהוא לא תקין קבעו לי תכנאי לעוד יומיים.

היום בשעה 12 הוא הגיע אליי נתנאל מלכה כשהוא סיים הוא ראה שהקירות בבית במצב לא טוב והוא שאל למה הקירות במצב כזה? אמרתי לו שלצערי אני אדם מבוגר ואין לי כסף לשפץ הוא אמר לי אל תדאג אני יטפל בזה.

מיד לאחר שהוא סיים הוא עלה לתקרה קילף וצבע ועשה לי בית חדש.

קרדיט ל; בדלתיים סגורות

כשבאתי לברך ולהודות לו הוא אמר: "אבא שלי לימד אותי שאם אתה רואה מישהוא שצריך עזרה מייד תעזור וכל הזמן אני משתדל לעזור כשאני יכול".

אני רוצה להודות ולבקש מכם את מה שהוא ביקש ממני תעשו משהוא טוב בשביל מישהוא ותשתפו את הפוסט שכולם ידעו איזה אנשים מופלאים יש בנינו.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים