קרוקס ברשת ווישוז - צילום עמירם בן ישי

בזמן שהנרות דולקים, תדליקו אותנו בקרוקס

הנרות דולקים, ואנחנו הדלקנו לכם פעילות עם חברת ווישוז ומותג קרוקס העולמי הידוע

נעלי הקרוקס האהובות שבו אלינו עכשיו גם בגרסה החורפית, הממותה – כשהן מעוטרות בפרווה. הנעל אותה נעל, הצבעים לא השתנו וגם החורים נשארו במקומם, Crocs  המותג האמריקאי שנחת בישראל ב2005 ובשנה האחרונה חוזר להיות אופנתי בעולם וכמובן גם בישראל, המוטו של המותג שנטמע כבר לפני כשנתיים come as you are רלוונטי יותר מתמיד ומציג את המותג באור חיובי ואופנתי ביותר, גם העונה קרוקס מביאה קולקציה נכונה עדכנית אופנתית ונוחה שמאפשרת לכל אחד למצוא בה את הדגם שמתאים לו.

טכנולוגיית הלייט רייד שנכנסה לחיינו בעונות הקודמות מתרחבת ומתעצמת עם דגמים חדשים וצבעים חורפיים ועדכניים שנכנסים העונה לקולקציה.

בקולקציה החדשה, קרוקס מציעה קשת מגוונת ורחבה של דגמים וצבעים לשימוש יומיומי כולל דגם פרוותי חורפי, המתאים לטרנד ה״מכוער יפה״ סופר צבעוני וייחודי. מגיע בכמה צבעים והדפסים. אווירת נעלי לאנשים שרוצים להיראות 100% שיק גם בבית.

רוצים לקבל גם אתם נעל קרוקס חדשה? רק תגידו למה מגיע לכם לקבל קרוקס אופנתיים לחורף, ותקבלו.

לא משנה מה הסיבה שלכם, שלחו לנו את הסיבה הטובה ביותר שיש לכם מדוע מגיע לכם לקבל נעלי קורקס במתנה. 1 הגולשים שהסיבה שלהם תהיה הטובה ביותר יקבלו זוג נעלי קרוקס במתנה.

את הסיבות יש לשלוח במייל [email protected] עם פרטי יצירת קשר.

את נעלי קרוקס הוקה בלנסטון ושאר מותגי הרשת ניתן להשיג בחנויות ווישוז מבית קרוקס אנד מור ברחבי הארץ ובאתר אונליין  https://www.weshoes.co.il

 
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים