קסטרו חזרה לבית הספר // צילום: שי יחזקאל

בדרך חזרה לבית הספר חוסכים מאות שקלים: איך עושים את זה?

בספטמבר הקרוב יחזרו כ-2.4 מיליון תלמידים למסגרות החינוך. ההתרגשות רבה והקניה הגדולה שלקראת החזרה ללימודים מעורבת ברגשנות שעלולה לעלות לכם ביוקר. הנה כמה דרכים לחסוך מאות שקלים

אחרי חודשיים של חופש גדול גדוש בהוצאות מגיעה הוצאה נוספת שלעיתים, בשל ההתרגשות והאמוציות שמעורבות בכך מצד ההורים והילדים, לאו דווקא מלוות בבחירות מושכלות, אך אם נדע להתנהל באופן חכם בין שלל המבצעים וההנחות, נוכל למצוא את המחיר המשתלם ביותר ולחסוך אפילו מאות שקלים.

טיימינג – לרוב, בתחילת השנה המחירים בשיאם. לכן, אם יש דברים שאינם הכרחיים לשבוע הראשון של תחילת הלימודים, אולי כדאי להמתין איתם ולבצע את הרכישה שלהם מעט אחרי ה-1 לספטמבר.
עשו סדר – בטרם היציאה לקניה, עשו סדר בקלמרים ובכל המקומות בבית בהם יש מכשירי כתיבה וציודים שיוכלו לשמש אתכם גם השנה. לא פעם אפילו ציודים חדשים לגמרי שלא נעשה בהם שימוש מעולם. בדקו מול רשימת הציוד הנדרש שקבלתם מבית הספר, מה יש ומה אין, והכינו רשימה משלכם של הציוד החסר בלבד.
ילקוט וקלמר הם ההוצאה הגדולה – מחירו של ילקוט אורתופדי יכול לנוע בין 200-470 שקלים וקלמר ותכולתו בעוד כ-80 שקלים בממוצע, מדובר בהוצאה גדולה מאוד. אם יש לילדכם את הפריטים האלו משנה קודמת והם במצב טוב, נקו ושפצרו אותם קצת, והשתמשו שוב. ממש אין צורך לקנות חדש בכל שנה. אם אין ברירה ואתם חייבים לקנות חדש, שווה לבצע בדיקת מחירים כי מדובר בפריט יקר, כאשר העדיפות היא כמובן לתיק אורתופדי ומאיכות טובה, שיחזיק מעמד כ-2-3 שנים לפחות עם רצועות התאמה.
מועדוני צרכנות, קופונים והנחות – בדקו האם יש לכם או לבני המשפחה חברות במועדוני צרכנות שונים, הנחות לקניית ציוד דרך העבודה, קופונים וכו'. לקראת סוף חודש יולי וכמובן בכל חודש אוגוסט, ישנה הצפה של מבצעים והטבות תחת קטגוריות חזרה ללימודים שעשויות לחסוך לכם מאות שקלים.

מבחר פריטים לחזרה לבית הספר:

דלתא X YOLO // צילום: דנה קרן

 

תיק קן קן ברשת ווישוז – // צילום: עמירם בן ישי

 

אתר האון ליין CoverMe
טרמינל איקס, מותג יולו, מארז 18 טושים // צילום: באדיבות יולו

 

ג'מבו סטוק
קנקן תרמוס קפה נירוסטה, ברשת סולתם

 

FILA – תיק בית ספר

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים