IMG-20201119-WA0024

את זה עדיין לא שמעתם: מעצבת שמלות כלה מגיל שבע עשרה

אלישבע קסטנבוים מעצבת שמלות כלה, אחזה בחלום מגיל שתיים עשרה

איך בגיל כל כך צעיר ידעת מה את רוצה לעשות בחיים?
מהיותי ילדה קטנה היה לי חלום על שמלות כלה, אמנם לא כמו כל ילדה שמתלהבת משמלות מנופחות,רציתי לעצב אותן בעצמי, ידעתי שזה החלום שלי.
יש לי יומן מגיל 12 שבו רשמתי לעצמי שזהו החלום שלי והגשמתי אותו בגיל מאוד צעיר, למדתי קורסים שונים ואת שמלת כלה הראשונה עיצבתי לחברתי הטובה כשהייתי בת 17 .

 

מהאינסטגרם של אלישבע

מה את עושה היום?
היום אני בעלת בוטיק שמלות כלה מדהים שנותן מענה לכלות היקרות .
הדבר שהכי חשוב לי ואני תמיד אומרת לכלות שלשתינו יש את אותו מטרה שהשמלת כלה תצא בדיוק כמו החלום של הכלה.

מה מרגש אותך בעשייה שלך?
הכי מרגש אותי המשפט שהכלה אומרת כשהיא מודדת את השמלה פעם אחרונה לפני שהיא לוקחת אותה היא אומרת לי ,אלישבע זה בדיוק מה שחלמתי .
זה ממלא אותי בשמחה עצומה ,אני מרגישה שאת שלי עשיתי.


איך עברה עלייך התקופה האחרונה?
אני במקצוע הזה מעל עשר שנים וישנו סיפור אחד מרגש במיוחד .
חודש לפני הסגר הראשון , כלה באה לעצב אצלי שמלת כלה חלומית, התוכנית הייתה חתונה מאוד מפוארת וגדולה ,לפי זה גם עיצבנו שמלת כלה מאוד מרשימה. בדיוק התחיל כל העניין של הקורונה וטרף את הקלפים, מחתונה גדולה ומפוארת ירדו להזמנה של עשרה אנשים בלבד ,הכלה השתדלה לשמור על קור רוח והשמחה אך בסוף נשברה מהאכזבה ,בנוסף ההורים שלה לא קיבלו אישור להגיע לארץ לחתונה, הכלה החליטה לכבד את הוריה וטסה לארצות הברית לחגוג את החתונה בבית הוריה ללא חברים מהארץ כלל, סוף הסיפור שהיא זכתה לחתונה יפה בבית הוריה בהשתתפות של 100 איש .

איך ההתמודדות להתאים לכלה את מבוקשה זה בדרך כלל יכול לקחת שעות?
לא תמיד יש לי סיפור חם על "הכלה הכי קלה"… הייתה בחורה שבאה אחרי שכבר הייתה בשישה סלוני כלות, בשיחה לפני הזהירה אותי ואמרה לי מראש שהיא מאוד קשה במציאת שמלת כלה .שאלתי אותה מה היא אוהבת ומה הסגנון שלה ,הבאתי לה מספר דגמים שראיתי לנכון ,הכלה מדדה את אחת השמלות שהמלצתי לה למדוד ולא האמינה זה בדיוק מה שחלמה הכל ישב פיקס כאילו נתפר במיוחד בשבילה .
בחצי שעה שמלת הכלה נסגרה והכלה הייתה מאושרת.

את מרגישה הבדל בעסק מלפני הקורונה?
הקורונה כמובן השפיע על הרבה עסקים אבל חתונות תמיד מתקיימות גם במתכונת מצומצמת,
והשינוי הגדול זה בסגנון השמלות פחות מפוארות יותר קלילות וקלאסיות .
כמובן שבמהלך המדידות יש הרבה אי ודעות ותאריכים של החתונה משתנים ,למדתי להתנהל לפי זה, הכי חשוב שיהיו שמחות והכלות יהיו מרוצות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים