WhatsApp Image 2021-02-03 at 17.46.01

אקססוריז בצבע ירוק זורח, זה הזמן לקנות

גם חובבות השחור-לבן-בז' המושבעות מתחילות להיכנע לאחרונה לטרנד הקטן הזה: טפטופים אסטרטגיים של צבע ירוק על גבי לוקים מונוכרומטיים. טפטופים נוטים להפוך למבול, וזה בדיוק הזמן להעניק חיים חדשים לשחור אפור שלנו

פאשניסטות רבות מתחזקות כיום את מה שניתן לכנות "פיד-בז'": כלומר, התמונות שמרכיבות את גריד האינסטגרם שלהן מבוססות בעיקר על פלטת גוונים סולידית ומונוכרומטית שנעה מהאוף-ווייט דרך המוקה-לאטה ועד האפור-שחור ולא מעזה לחרוג מהאסתטיקה הנעימה והמיושבת שלהם.

לכן, כשהתחלנו לאתר לאחרונה נקודות צבע בודדות ומפתיעות במרחבי הבז' האלה, הבנו שמשהו קורה בעולם. נכון, הצבע הירוק על מופעיו השונים מככב כבר כמה עונות בצמרת הגוונים הטרנדיים ואף פעם לא באמת יוצא מהאופנה, אבל השימוש הנוכחי בו מלווה באסטרטגיה מעניינת שנקרא לה "טפטוף": כתמי צבע קטנים אך משמעותיים, הממוקמים היטב על גבי לוקים אחידים ואפרוריים.

המסקנה? אם אתן מתכוונות להתאבזר במיני אקססוריז, ירוק תהיה בחירת הצבע הנכונה והמעודכנת ביותר כרגע – בפרט ירוק-עד רווי, אבל גם זית, בקבוק או מרקר לגמרי הולכים, וכולם ישתלבו נהדר ובקלילות עם לוקים אפורים ושחורים. לצד זאת, חשוב לציין שהירוק לא מוגבל למחלקת האביזרים – אף פעם ובטח לא עכשיו – ודומיננטי במיוחד בימים אלה גם במחלקות הסווטשירטים, הז'קטים והמעילים.

מה מצאנו בגוון ירוק:

 

  1. חולצה ירוקה – פקטורי 54
  2. קרם פנים – אסתי לאודר
  3. מסקרה ירוקה – לוריאל פריז
  4. משקפי שמש – אדיקה
  5. צללית ירוקה – סאקרה
  6. קרם לחות – גרנייה
  7. צללית ירוקה – MEC
  8. חצאית ירוקה – פקטורי 54
  9. קרם לחות – קליניק
  10. גרבי ספורט – CEP 
  11. תיק ירוק – BOTTEGA VENETA

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים