makeup-1289325_1280

אנחנו הגוונים של חורף: איפור לחורף ישראלי גאה!

החורף תכף כאן ותיק האיפור שלנו גם הוא הולך לשנות צבעים ומוצרים. איך תמנעי מהשפעות שליליות של מזג האוויר על עור הפנים? ואיזה גוונים כדאי לך יותר לאמץ?

הטבע לא מתחשב בחיילנו היקרים הנתונים כעת בעיצומה של לחימה על הבית והמולדת. החורף כבר מסר לנו ד"ש בסערה שהגיעה ליממה והלכה לדרכה, הוא הבהיר לנו חגיגית כי הוא כבר נמצא ממש מעבר לפינה. ופינת האיפור שלנו מה עליה? גם היא לא שובתת בזמן מלחמה, כי יש עבודה לצאת אליה ויש שבתות ואפילו אירועים.

מה שונה בין איפור חורף לקיץ? אם השאלה הזו עברה בראשך מתישהו אז הרי לך התשובה; הנתון שעושה את ההבדל בין איפור חורף לאיפור בשאר עונות השנה הוא מזג האוויר. הקור והאוויר היבש עלולים להשפיע על עור הפנים ולהביא אותו לידי יובש וקילופים שבהם אנחנו כמובן לא מעוניינות.

לכן קחי לך כמה טיפים כצידה לדרך והשתמשי בהם בימים חורפיים.

כיון שהעור עלול להתייבש ביתר קלות במהלך העונה עלייך להקפיד על קרם לחות שמתאים לעור שלך וכך להימנע מתופעות לא נעימות. תמיד לפני שאת מתאפרת הקפידי למרוח אותו באופן יסודי.

לאחר מריחת הקרם יש להשתמש בפריימר כבסיס כדי ליצור שכבה אחידה וחלקה על עור הפנים. כך האיפור יתקבל על בצורה חלקה ואחידה. בנוסף, הפריימר יכסה כתמי עור וישווה לפנים גוון אחיד.  

בחרי מייק- אפ עם גימור סאטן. בחודשים הקרים העור מאבד מהברק שלו ומייק- אפ נכון יעניק לך מראה זוהר יותר ומלא חיות. המייק-אפ המומלץ הוא מייק-אפ בעל גימור במרקם סאטן.

סומק קרמי יעבוד לך מצוין בעוד הוא מיטשטש היטב ונותן מראה טבעי יותר.

בחרי צלליות בגוונים קרים כמו – כחול, תכלת , אפור, בורדו, סגול וירוק. השילוב של הצבעים הנכונים באיפור יגרמו לך להיראות מדהים.

לשפתיים השתמשי במוצרי לחות בכדי למנוע סדקים.

זהירות הגזמה!

לנשים רבות יש נטייה ברגע שהן מתחילות להתאפשר להוסיף ולהוסיף עד כדי הגזמה. תמיד צריך לשמור על גבולות הטעם הטוב אך בעיקר בחורף. בחורף המראה הוא יותר מאופק וקריר ולכן אל תתפתי להעמיס על עצמך שכבות.

תמיד תזכרי להתנסות בעוד ועוד סגנונות איפור, רק כך תצליחי לגלות איזה מראה את אוהבת יותר ואיזה פחות. וכן, המשיכי להתחדש ולהתעדכן כל הזמן.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים