IMG_7673

אנג'לינה ג'ולי עושה את פריז עם שמלה לבנה שחשוב לאמץ

אנג'י ידועה בטעם המינימליסטי והקלאסי שלה, ולא תמיד הוא מאפשר לה לבלוט בין שלל הלוקים המוגזמים שאיט-גירלס ברחבי הפיד מספקות מדי יום - אבל כאן היא לגמרי זוהרת מעל כולן עם אאוטפיטים מושלם שכל אחת מאיתנו חולמות ללבוש, עכשיו ותמיד

רבות מאיתנו מתמודדות בימים אלה עם האתגר האופנתי המפרך אבל גם הכיפי מכולם: מה לארוז לחופשה? איך לבחור את הפריטים הנכונים שירכיבו את הלוקים הכי מדויקים, שיהיו גם שימושיים ונוחים אבל גם טרנדיים ופוטוגניים? זה כמובן משתנה בהתאם לאופי הנופש – אין דין בטן-גב ביוון כדין גיחה לאירופה הקלאסית – אבל אסטרטגיית האריזה, לפחות במקרה שלנו, לרוב מסתכמת בלהתייאש מהחישובים, לרוקן  לתוך המזוודה חצי ארון ולהשלים מראש עם התשלום על אוברווייט.

ובכן, הנה עוד דבר שאנג'לינה ג'ולי שמחה ללמד אותנו. שגרירת מותג הטיפוח הצרפתי גרלן קפצה לפריז לצורך ענייני שגרירות כאלה ואחרים, וכבר סגרה פינה עם חופשה משפחתית כשארזה איתה, לצד המלתחה שאליה תכף נגיע, גם את הצאצאים שיילו, פקס, נוקס וזהרה (שבעצמה מפגינה סטייל שלא עבר לנו מתחת לרדאר).

אז על מה הכי התלהבנו, שמלה לבנה, שמלת הפופלין הלבנה של דה רואו, איתה ביקרה אנג'י בחנות של קלואה. הלייבל של האחיות אולסן ידוע במחירים מטורפים (להלן הטי-שרט מלמעלה) שמוצדקים, לכאורה, על ידי עיצובים סופר מדויקים וגזרות אולטרה-מחמיאות. שמלת החולצה הזאת (כ-4,000 שקלים בשבילכן) מדגימה זאת היטב, בטח בשילוב הסטילטו והתיק של דיור, ובעיקר מוכיחה שכולנו צריכות אחת כזאת בארון – גם אם זה אומר למצוא את המקבילה שלה בזארה או אסוס.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים