Img 8885

אמילי בפריז, הלוקים הצנועים שאהבנו

בואו נגיד את האמת: לא חיכינו לעונה החדשה של "אמילי בפריז" בשביל לגלות מה גורל מערכת היחסים של אמילי וגבריאל, אלא בשביל הסטייל המדהים שנותן לנו אין סוף השראה

הסדרה הקיטשית "אמילי בפריז" הביקורות קוטלות את העלילה והמשחק, אבל זה לא אומר שאפשר להתעלם מהאאווטפיטים המרהיבים שאמילי מתהדרת בהם לאורך כל העונה. הסגנון האירופאי הצבעוני שמאפיין את הסטיילינג של אמילי קנה אותנו, ושליבי הצבעים לא פחות ממרהיבים. בזכות האלגנטיות של הלוקים, לא מעט מהם צנועים ויכולים לתת לכל אחת מאיתנו השראה.

כמה צהוב אפשר ללבוש בלי להראות כמו אפרוח? משתבר שהרבה, למרות שאנחנו היינו מוותרות על הכפפות הצהובות, זה כבר עמוס מידי. עוד אווטפיט צהוב, שבעיקר מראה לנו כמה ז'קט ושמלה בצבעים זהים עובדים טוב יחד. אימצנו!

Img 8879
Img 8879

עוד שילוב צבעים, והפעם אנחנו לומדות שדוגמאות עדינות בצבעים חזקים עובדים יחד. יש כאן לבבות, פסים, ודוגמא משובצת, והכל עובד בזכות הרקע הקרמי המשותף להכל.

 

Img 8880
Img 8880

שוב, הרקע הלבן המשותף לכל הפריטים גורמים לזה לעבוד. החלק שלא אהבנו – השילוב של כובע טמבל עם מעיל, כפפות ומגפיים. תחליטו אם זה קיץ או חורף?

Img 8882
Img 8882

מהלוק הזה אנחנו לומדות בעיקר להתאפר. האודם האדום שמתכתב עם הלבבות על השמלה מקפיצים את כל המראה לרמה אחרת לחלוטין.

לקחת השראה

זה הזמן לפתוח את הארון, ולהוציא את כל הבגדים שאף פעם לא לבשנו כי הם חזקים לנו מידי, ופשוט לשלב אותם יחד. אמנם החורף בעיצומו, אבל אמילי מראה לנו שאפשר ללבוש גם צבעים שמחים ובהירים כשהמעלות יורדות.

אז על הבינג' אנחנו מסכימים שאפשר לוותר, רמת המשחק בעונה החדשה לא שווה את הזמן שלכם, אבל על ההשראה האופנתית ממש לא כדאי לדלג.

Img 8884
Img 8884
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים