steak-353107_1920

אין עשן בלי מנגל: איך לבחור ולהכין את הסטייק המושלם

מביני עניין יודעים כי בחירה וצלייה של בשר זה עולם בפני עצמו, כדי להגיע לתוצאות מדהימות יש להשקיע גם בפרטים הקטנים, על מה לשים דגש בעת בחירת הבשר? כיצד לצלות אותו באופן הנכון? ומהן התוספות שיקפיצו לכם את המנה בכמה רמות?

יום העצמאות ממש לפנינו ול"ג בעומר קצת אחריו, עכשיו אפשר להכריז רשמית שנכנסנו לעונת המנגלים. כולנו מחפשים את הבשר הטוב ביותר למנגל שלנו. כמה טיפים כיצד לבחור את הבשר אצל הקצב והכי חשוב כיצד להכין אותו באופן הכי נכון והכי עסיסי ורך.

-העדיפו תמיד בשר טרי על פני בשר קפוא. בשר קפוא מכיל מים וחומרים מעובדים שונים שפוגמים באיכות הבשר ובגודלו לאחר הבישול. הקפידו לבקש מהקצב בשר מיושן במשקל של לא פחות מ200 גר'

-בדקו את נתחי הבשר שקיבלתם. צבע הבשר צריך להיות אדום ומבריק משויש בחלקו בשומן.

-לפני הנחת הבשר על המנגל רצוי להוציאו לטמפרטורת חדר. כחצי שעה לפני התחלת הבישול שלו.

-סטייק טוב איננו דורש תיבול מוגזם. מספיק לתבל אותו בשמן זית טוב, מלח ופלפל שחור גרוס. עודף תיבול עלול להשתלט על טעם הבשר ובסופו של דבר תרגישו שאתם טועמים פפריקה וכמון ולא תחושו בטעמו המענג.

-אם בחרתם להכין את הסטייק כמסורת המנגל, בשטח, עליכם לוודא שהגחלים חמות מאוד וצבען הפך ללבן. אם בחרתם להכין את הסטייק בבית, חממו מחבת פסים כבדה עד שתעלה עשן.

-תנו לבשר להיצלות כמו שצריך ואל תבדקו אותו כל רגע. 4- 5 דקות של צלייה ממהצד הראשון תעשנה את העבודה, לאחר מכן כך הפכו אותו. זמן הצלייה משתנה לפי מידת העשייה המועדפת עליכם.

טיפים לתוספות שיעשירו וישדרגו לכם את הארוחה בכמה רמות:

פיתות- נשמע פשוט אבל תופתעו לגלות שלא. פיתות איכותיות, טריות ועסיסיות יהפכו לכם את המנה למוצלחת הרבה יותר. אסור לזלזל בבחירתן, יש לרכוש אותן ממאפיה שלא מתפשרת על הטיב.

צ'יפס – כזה שזורקים מתוך חבילה קפואה הישר לצ'יפסר ובלי הרבה מאמץ – יש לכם נשנוש שכולם אוהבים.

סלטים למיניהם- עגבניה ומלפפון קצוצים, כרוב קצוץ, חמוצים, לימון כבוש, מטבוחה ועוד ועוד…

קבלו את המכשירים והכלים המתאימים שאספנו עבורכם כדי להשלים את מלאכת הנפנוף, הצלייה וכל השאר.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים