בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עם הפרזנטורית שלו אילנית לוי ומתגייסים למען העצמה נשית ונשים במקלטים.
יריית הפתיחה תיערך לקראת יום האישה הבינלאומי עם קמפיין העצמה נשית, שיעלה השבוע הקרוב בכיכובה של מנחת הטלוויזיה אילנית לוי. הקמפיין נועד לעודד נשים לעצמאות, העצמה ומודעות, תחת הסלוגן: "תאמיני בעצמך". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון ₪.
הקמפיין יהווה יריית פתיחה לפעילות עניפה שתתקיים במהלך השנה הקרובה, בין הייתר: השקת ליין חולצות בשיתוף עם MISMAS עם כיתובים בנושא העצמה – כל ההכנסות קודש תרומה לנשים מוחלשות, הלבשת נשים באופן קבוע עם מעצבי החברה במקלטים לנשים מוכות, פעילות בסניפי גולברי בסימן חיזוק מעמד האישה ועוד. מנכ"ל החברה משה גולברי אמר: "חרטנו על דגלנו כבר לפני מספר עשורים את התמיכה במעמד האישה כערך מרכזי. השנה, החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולגייס גם את אילנית לוי למהלך זה. קמפיין האביב כולו יוקדש למען העצמה נשים ואנו נפעל במישורים מקבילים רבים לחזק את הנשים בישראל ולעודד אותן לעצמאות."