IMG_8431

איוונקה טראמפ בת 40 – אשת עסקים מלאת סטייל

עם שיער בלונדיני, טעם אלגנטי וכל הכסף שצריך בשביל תמיד להיראות טוב, בתו של נשיא ארה"ב לשעבר רשמה נוכחות בדוגמנות, בעסקים ובפוליטיקה. ואיך היא הצליחה להשפיע על עולם האופנה?
סליחה, במי מדובר? איוונקה טראמפ – בתו של "עדיין קשה להאמין שהוא היה נשיא ארצות הברית" דונלד טראמפ, שאוחזת בתעודת הלידה בשם של אמהּ איוונה – חוגגת יום הולדת 40 והספיקה עד כה להיות אשת עסקים, סופרת, דוגמנית, יועצת בבית הלבן ויהודייה מגוירת (אתם יכולים לקרוא לה יעל).
היא ללא ספק "הבת של אבא", ואי אפשר להתעלם מהייחוס הזה כשבוחנים איך הגיעה עד הלום. ועדיין, הייתה לה קריירת דוגמנות סבירה שכללה קמפיינים לטומי הילפיגר ולווידאל ששון, לצד כמה שערים של מגזיני אופנה נחשבים למחצה. בנוסף, היא הקימה מותג אישי של תכשיטים ואביזרים, שאותו היא מתפעלת בעצמה מחוץ לחממת עסקי הנדל"ן הטראמפיים שבהם השתלבה.
כשהיא לא משמשת כפנים היפות של משפחת טראמפ ונשלחת לרכך את תדמיתו של אביה מול קהלים עוינים (או כל מי שמאמין בזכויות נשים, מהגרים ומיעוטים), היא פעילה בעסקים, באירועים חברתיים, בגיוס כספים ובגידול ילדיה יחד עם בעלה ג'ארד קושנר, שגם הוא, כמוה, היה חלק מהצוות של טראמפ בבית הלבן.
כמי שבילתה את כל חייה מול המצלמות, איוונקה טראמפ יודעת לא לעשות טעויות. היא כמעט רובוטית ביכולת שלה להיראות הכי נכון לכל מצב. אף פעם לא תתפסו אותה בטרנינג מנוזל או עם קליפסים ביום שיער רע. נדמה שהיא לא מזיעה מעולם, גם לא כשהיא רצה בפארק בצהריים של אוגוסט ניו יורקי.
איוונקה טראמפ היא השיקסע האולטימטיבית – הכי בלונדינית וגבוהה שהצלחנו לספח לדת שלנו. עכשיו היא שומרת שבת וחגים וכשרות, וגם יודעת להתלבש בצורה מכובדת כשהיא מגיעה לביקור בישראל. השילוב בין הסגנון השמרני למדי למראה הברבי הבלונדינית לא חרג אף פעם מגבולות החברה הגבוהה שבה גדלה – היא תמיד נראית נפלא, אבל זו לא באמת חוכמה. טראמפ משרתת היטב את המותג המשפחתי ואת מותג האופנה שלה, אך למרות אינספור הופעותיה על השטיחים האדומים ובאירועים פוליטיים, היא לא יצרה באמת השפעה משמעותית על עולם האופנה שתרמה למישהו מלבדה. אומנם כל תספורת שלה גררה סיקור תקשורתי, אך היא לא הותירה חותם והפכה להשראה למעצבים. היא הולכת על בטוח, לטוב ולרע.
עם בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות, החליטו רבים בעולם האופנה האמריקאי להחרים את הנשים במשפחה, כי בנשיא עצמו לא יכלו לפגוע. המלחמה העלובה הזו, שהזכירה קבוצת ווטסאפ של ילדות מרושעות ("שאף אחד לא ידבר בהפסקה עם איוונקה, תעבירו הלאה"), הייתה פחדנית וכוונה אל הבלונד הלא נכון. איוונקה טראמפ ניצבה מול גלי השנאה האלה באלגנטיות ובכבוד.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים