Whatsapp Video 2022 06 23 At 11.33.09 Moment

"אח שלנו מתחתן": עושים שמחות עם רנואר

רשת האופנה 'רנואר' מציעה לך לוק מושלם עם פריטים מרהיבים לאירועים וכן קולקציית אביזרים משלימים ותכשיטים שילוו אותך לאורך כל ימי ה'שבע ברכות' ושאר אירועים

עונת השמחות בעיצומה, וכך גם המרוץ אחר הלוק האופנתי, לחתונה, לשבוע שבע ברכות, לשבת חתן. בואי לערוך את כל קניותייך לימי השבע ברכות במקום אחד – רשת חנויות האופנה 'רנואר', שם תמצאי ביגוד לכלה וקולקציה מגוונת של שמלות, חצאיות, ז'קטים, עליוניות, חולצות, נעליים אקססוריז ופריטים משלימים לכל ימי השבע ברכות אותם תחגגי. במחלקת הגברים של הרשת תמצאו ז'קטים, מכנסיים, נעליים וחולצות אופנתיות.

בין שמחה לשמחה תוכלי לשדרג את המראה שלך במיטב הקולקציה המרהיבה המגיעה בשלל דגמים ועיצובים שתקבלי עליהם המון מחמאות.

קולקציית הקיץ של רנואר במחלקת הגברים והנשים מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא מגוון פריטים בצבעי קיץ עליזים ושמחים, עם קריצה זוהרת לאילו שמחפשים את הלוק הזוהר לערבי השמחות בהם הם משתתפים.

לצד מבחר רחב של שמלות במראה קז'ואל, אפשר לצוות גם ג'קט שייתן את הטאץ' המתאים. חולצות שיקיות, חצאיות ואקססוריז שישלימו את הלוק.

לגברים מציעה רנואר וריאציה מחויטת לאירועי הערב, לצד פריטים נינוחים שיאפשרו לכל אחד להנות ברחבת הריקודים.

סול שוורץ ובעלה מציגים את קולקציית רנואר עם משנתם האופנתית לעונת השמחות שנמצאת כאן ועכשיו, רשת רנואר קולעת לטעם הייחודי של חובבי האופנה. תוך שמירה על קלאס ואיכות.

הקהל הדתי והחרדי מוצא ברשת רנואר מענה אופנתי, קולקציית שמחות שיקית, טרנדית, כולל קולקציית חולצות לבנות מכופתרות במגוון של גזרות.

בואי לאחת מחנויות הרשת של 'רנואר' שם יציעו לך מגוון פריטים שיתאימו לכל מטרה לקראת השמחה. כי ב'רנואר' הקרוב מתחילה השמחה שלך!

שמלת פישתן מעטפת ברשת רנואר מחיר 199 שח צילום אלעד חיזקי (1) (1)
שמלת פישתן מעטפת ברשת רנואר מחיר 199 שח צילום אלעד חיזקי (1) (1)
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים