Parfois 174.90שח צילום יחצ חול (3)

אושר זו חוויה שצריך להרגיש כל הזמן !

בזמן שכולם רוצים להיות מאושרים, בעולם נרשמה דווקא עלייה בשיעור האומללות. מיה קרמר משתפת ב-15 דרכים פשוטות להכניס יותר אור ושמחה לחיים: "אושר זה עניין של בחירה" // מיה קרמר

עכשיו אני שואלת אתכם – האם אתם מאושרים? ואם לא, למה? מה מונע מכם את האושר? אם לא הרמתם יד, חשוב לציין שאתם לא לבד: יש עלייה בשיעור האומללות ברחבי העולם. ועדיין, כולנו שואפים לאושר. תחושת השמחה והאושר משפיעה לא רק על הרווחה הרגשית, אלא גם על זו הפיזית. אך נראה שאנו מחפשים אותו במקומות הלא נכונים, כמו במדיה החברתית, ותולים אותו בהצלחה כלכלית, רכישה של עוד ועוד פריטים ומראה חיצוני.

שנים של ניסיון הביאו אותי להפסיק לחפש בחוץ, ולצאת למסע פנימה. לקראת השנה האזרחית החדשה אני משתפת אתכם בכמה דרכים פשוטות שהכניסו יותר אור ושמחה לחיי, ומזמינה אתכם לנסות להתאים אותם לחייכם שלכם.

חייכו – הנה דוגמה טובה לפתגם – fake it till you make it. חייכו גם אם אתם מזייפים את החיוך בהתחלה. מחקרים הוכיחו שלחיוך יש יכולת השפעה חיובית על מצב הרוח. החיוך כשלעצמו יכול "להטעות" את המוח לחשוב שאתם מאושרים. נסו זאת ממש עכשיו. חייכו במשך חמש שניות לפחות וראו כיצד נוצרת תחושה של התרוממות רוח באופן אוטומטי.
צאו לשמש – החשיפה לשמש תמיד שימחה אותי. כילדה תמיד הייתי מתחממת בשמש ומרגישה רגועה, מחוזקת ומאושרת. אחרי הגירושים שלי, היה לי חשוב במיוחד שבבית החדש שלי יהיה הרבה אור טבעי, המרומם את מצב הרוח שלי.
מחקרים מראים שחשיפה לאור השמש מגבירה שחרור של ההורמון סרוטונין, לו יש תפקיד מפתח בוויסות מצב הרוח. אז בפעם הבאה שתהיה לכם הזדמנות לחשוף את הפנים שלכם לשמש, בין אם זה מהמשרד, במכונית או פשוט לצאת החוצה, ספגו אותה פנימה וחייכו!
תנו חיבוק –זוכרים שבמהלך הסגר לא יכולנו אפילו לעמוד קרוב לאדם אחר? זוכרים איך זה גרם לכם להרגיש? כאשר אנו נוגעים, מתכרבלים, מחבקים או מחזיקים ידיים, הגוף שלנו משחרר הורמונים של "הרגשה טובה".
הורמונים אלו כוללים אוקסיטוצין, דופמין וסרוטונין. ברגע שהם משתחררים אנו חווים תחושות של אושר, רגיעה, שיפור במצב הרוח ורמות נמוכות יותר של דיכאון. וזה לוקח רק 20 שניות.
כשאתם פוגשים חברים, בני משפחה או אנשים אהובים, חבקו אותם ותראו כמה טוב זה יגרום לכם (וגם להם) להרגיש.
הכירו תודה – הכרה בדברים הטובים והודיה עליהם הן צעדים חיוניים בדרך לחיים מאושרים. גם במהלך חוויות קשות, יש דברים שאנו יכולים להיות אסירי תודה עליהם. התחילו עם הדברים הפשוטים ביותר כמו להכיר תודה על האוויר נקי שאתם שואפים כל יום, קולות ציוץ ציפורים או מזג אוויר נעים (וכן, גם על הגשם).
ספורט – הנעת הגוף חיונית לרווחה הנפשית והפיזית שלכם. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, היא מועילה אפילו כשהיא נעשית בפרקי זמן קצרים ויכולה לשפר את מצב הרוח, להפחית מתח ולתרום גם
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים