DSC07029-2

אושיית אינסטגרם סול שוורץ ובעלה בסטיילינג מושלם ליימות הקיץ

סול שוורץ ובעלה הצטיידו בסטיילינג לבן של אופנת רנואר לקיץ. ביום שישי האחרון הצטרפנו למפגש פיקניק זוגי, של סול שוורץ ובעלה שהתעדכנו באופנה עכשווית מתאימה לימות הקיץ ועונת האירועים. לנו רק נשאר לראות את הזוג מסכים על אותה אופנה ואותו סטייל.

רשת רנואר מציעה אופנה לבנה עם צבעוניות רכה. סול שוורץ ובעלה הראו לנו בקליפ שילוב של אופנה ושל פיקניק, סול ובעלה התלבשו באופנה לבנה שמתאימה לכוס יין אדום ומפה משובצת באדום לבן.

הקליפ מביא לנו דוגמא לזוג שמתלבש תואם לכל אירוע, אם זה בפקניק, אירוע משפחתי או אפילו אירוח ביתי. הלבוש הוא בסטיילינג תואם של לבן עם נגיעות רכות של צבעוניות בצבעי פסטל לקיץ.

לקראת עונת החתונות, תמצאו ברשת חנויות האופנה 'רנואר', קולקציה מגוונת של שמלות, חצאיות, ז'קטים, עליוניות, חולצות, נעליים אקססוריז ופריטים משלימים לכל ימי הקיץ ואירועים הקרבים, כמו שבע ברכות, אירוסים, חתונות וסתם יום של חול.

בין שמחה לשמחה  תוכלי לשדרג את המראה שלך במיטב הקולקציה המרהיבה המגיעה בשלל דגמים ועיצובים שתקבלי עליהם המון מחמאות, שמלות כותנה לבנות עם טקסטורת פרחים, שמלות מעוטרות צווארון רקום, חצאיות מקסי בצבעי פסטל, חולצות לבנות. סנדלים אלגנטיים ועד אקססוריז.

גם הקולקציה הגברית ברנואר מתחילה מאלגנטי ועד חולצות עם טקסטורה, בשחור לבן או בצבעוניות רכה לימות הקיץ.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים