מתוך אינסטגרם

זו קייט? אהבנו את השינוי בפנים, והבלייזר שחזר על עצמו

ויליאם וקייט השתתפו בזום עם נציגי שירותי תמיכה נפשית בימים מטורפים אלו, אבל אנחנו נתמקד רגע בנסיכה המשודרגת. קייט בחרה בבלייזר משובץ ויקר שנראה עליה נפלא, אבל לא יכולנו שלא לשים לב שמשהו השתנה אצלה בלוק הכללי ואנחנו לא יודעים מה בדיוק היא עשתה

בשיחת וידאו אחרונה שערכו קייט וויליאם עם נציגים של שירותי תמיכה נפשית והתמודדות עם שכול, יישמה הדוכסית את כל שיעורי הסטיילינג שלמדה במהלכה של התקופה המאתגרת.

כמנהגה, העדיפה הדוכסית למחזר חלק עליון דומיננטי שכבר לבשה בעבר. הפעם, היא שלפה בלייזר משובץ של הלייבל Smythe שמחירו כ-2,500 שקלים. הבלייזר המשובץ והקלאסי עם הצווארון השחור ייצג בחירה נטולת סיכונים אך שיקית ומידלטון החמיאה לו עם חולצה שחורה חלקה ועגילי יהלום קטנים.

ההופעה הנוכחית של קייט הייתה מהמשויפות שראינו, ברמה כזו שבהתחלה לא היינו בטוחים שזו היא. השיער האסוף החמיא לה, כמו גם האיפור העדין והטבעי. יש תחושה שמשהו השתנה לה בפנים (האם עשתה בוטוקוס?) או בשיניים (האם מדובר בהלבנה?) או גם וגם – מה שבטוח שזה ממש מחמיא לה.

 

במהלך השיחה הודו וויליאם וקייט לנציגי שירותי התמיכה והביעו את הערכתם לעבודה הקשה והמאומצת של האנשים שמוקפים על בסיס יום-יומי בשכול, קושי וכאב.

הבלייזר המוצלח, כאמור, כבר נלבש על ידי הדוכסית ב-2018 במהלך ביקור מלכותי של השניים במחוז אסקס. אז, כשעוד היה צריך לחשוב גם על מה שלובשים מתחת לקו המותניים, שידכה הדוכסית לבלייזר מכנסי סקיני שחורים ומגפיים. זו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שקייט לובשת פריט דומה לפריט שלבשה חמותה. הנסיכה דיאנה, כך מגלה ארכיון התמונות, לבשה מספר פעמים בלייזר דומה ביותר.

בהופעה הנוכחית ניתן רק לנחש איך נראה הטוטאלוק מחוץ לפריים המהודק של המצלמות. לא סביר להניח שהוא כלל גם מכנסי טרנינג נוחים אבל בהחלט אפשר לדמיין שהטריק המוכר יכול לשמש היטב גם דוכסיות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים