תוך ימים ספורים מאז החל הקמפיין החדש של מותג Cattleya נגמר המלאי של דגם משקפי השמש אותן מרכיב עומר אדם בקמפיין • מאופטיקנה נמסר: "נערכנו לקמפיין אבל לא דמיינו הסתערות שכזאת. אנו עובדים מסביב לשעון כדי לייצר משקפיים ולהחזיר למלאי בימים הקרובים"
תוך ימים ספורים מעליית קמפיין הקיץ של מותג Cattleya, אזל המלאי של משקפי השמש אותן מרכיב עומר אדם בקמפיין. מדובר במאות זוגות של משקפי שמש שנחטפו מהמדפים. בנוסף לדגם זה, קיים גם מחסור בדגמים נוספים.
מרשת אופטיקנה נמסר: " נערכנו לקמפיין אבל לא דמיינו הסתערות שכזאת. אנו עובדים מסביב לשעון כדי לייצר משקפיים ולהחזיר למלאי בימים הקרובים. מדובר בדגם משקפיים מורכב ויקר עם זכוכית עבה הדורש עבודת הרכבה ידנית ומדויקת. אנו שמחים שהקהל בוחר לשים את המשקפיים הנכונים".
כאמור, רשת אופטיקנה יצאה בקמפיין קיץ עבור המותג קאטליה עם הפרזנטור עומר אדם. הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן יוצא נגד האלימות ברשת וביוש הגוף לאחר מתקפה אישית שחווה אדם. הקמפיין מציג את עומר ברגע פרטי שלו בחוף הים שברקע נשמעים בקולו טוקבקים מרושעים שנכתבו עליו ברשתות דוגמת: "מה עובר על עומר אדם? נראה כמו קבב". הפרסומת מסתיימת במשפט: "ביקורת, כמו שמש, שורפת לפעמים. צריך לחבק אותה ורק לדאוג לשים את המשקפים הנכונים".
- משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד של 299 ₪ ומסגרות משקפי הראייה במחיר של 399 ₪ כולל עדשות ובדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מקצועי.
- המותג נמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה.