בייגל קפה מתחם הדר מרקט

תשעה ימים בלי בשר? קטן עלינו!

מה אוכלים? מה מכינים? איך נשרוד שבוע ללא בשר ועוף? סקירת מסעדות בשריות וחלביות לתשעת הימים.

תשעת הימים!! תמיד צמד המילים הללו גורמים לי חלחלה.

מה אוכלים? מה מכינים? איך נשרוד שבוע ללא בשר ועוף?

כשיש ילדים בבית, ללא מסגרות, וללא תנור אפיה חלבי- העסק קצת מסתבך מבחינת בישולים.

מזל שבחוץ יש כל כך הרבה אופציות שנותנות פתרון.

ביום שני החלטתי לפנק את הבנות ביציאה ונסענו למסעדת סאם בורגר הכשרה למהדרין בהר חוצבים בירושלים. השם שלה מטעה אבל היא לא רק בשרית. בתשעת הימים היא מגישה לנו ארוחות דגים וכל היוצא בזה.

דבר ראשון- המסעדה יפייפיה, מעוצבת ונקייה. הבנות בחרו היכן לשבת. ואני הזמנתי להן את הארוחה הילדותית פיש אנד צ'יפס שהורכב ממקלות שניצלוני דגים תוספת לבחירה צ'יפס או טבעות בצל.

מחיר: 36₪ לארוחה.

פיש אנד צ'יפס "סאם בורגר"

בגלל שאני פחות בחורה של דגים רציתי משהו סולידי , מוכר וטעים. הזמנתי את הבאגט שהורכב מנתחי סלומון, רטבים וירקות. האמת, שהקטנה שלי די השתלטה לי הסנדוויץ' ולא יכולתי לסיים אותו.

הארוחה כללה סנדוויץ' באגט מכובד, תוספת לבחירה צ'יפס פריך או טבעות בצל ושתיה.

מחיר: 62₪. הייתה אפשרות גם לקחת רק כריך ב35₪.

סנדוויץ' באגט מכובד וטבעות בצל "סאם בורגר"

השירות של העובדים במסעדה הייתה ממש מעל ומעבר, אחד מהם אפילו שאל אם ארצה שילך לקנות לנו גלידה בסופר ליד.

הארוחות הנוספות שמוצעות במסעדה לימי תשעת הימים הם:

בורגר סלומון: כריך 35₪ או ארוחה הכוללת תוספת ושתיה 55₪.

ארוחת פורטובלו: כריך 35₪ או ארוחה הכוללת תוספת ושתיה ב55₪.

עוד מסעדה בשרית בכשרות הרב מחפוד שהפכה את מטבחה למטבח דגים עם מנות ספיישל במיוחד לציבור שומר המסורת בתשעת הימים הינה "אגאדיר" שהיא רשת מסעדות ההמבורגר האיכותית בישראל.

המנות שמוצעות לנו נשמעות מממשש מפתות ואני כבר מחכה לטעום!!

120 גר' של פילה לברק, צרוב במחבת עם שמן זית, מלח ופלפל גס, פטרוזיליה, שעועית ירוקה, בצל לבן וירוק, שרי ושום מוקפצים.

מחיר: 69 ₪.

120 גרם של פילה לברק בציפוי פריך מוגש בלחמניית המבורגר עם רוטב טרטר על בסיס מיונז, מלפפונים חמוצים ובצל סגול מוגש עם עגבנייה, מלפפון חמוץ, בצל ירוק ולימון בצד.

מחיר: 64 ₪.

יש להם שני סניפים: "אגאדיר" מצדה 7 , בני ברק ו"אגאדיר" שדרות יצחק רבין 10 , סינימה סיטי בירושלים.

פילה לברק בציפוי פריך מוגש בלחמניית המבורגר, "אגאדיר"

ביום שלישי ביקרנו בקניון הדר ונכנסו למתחם המארקט ששם היה מגוון גדול של מסעדות טייק אוואיי טעימות במיוחד. לבעלי כבר היו חשקים מבעוד מועד לטעום מכל המגוון. בסוף איכשהו הוא חזר לפיש אנד צ'יפס האגדי ששם המנה הוגשה בצורה קצת אחרת. הסיכום שלו:" עסיסי, מטובל טוב ולא שגרתי בקיצור מנה מעניינת וטעימה".

אני בחורה קצת יותר פשוטה אז הלכתי על הבייגל מבית "קפה בייגל" לצד סלט שהיה טעים באופן מפתיע. הייתי חייבת להוסיף לעצמי משהו מתוק ועסיסי ולכן הזמנתי גם אייס קוקיס שכלל אייס קפה עם עוגיות אוראו מרוסקות. אכלתי ושבעתי, האוכל היה טעים 🙂

טוב גם הבנות לא וויתרו על פינוק, הרי רק בשבילן הגענו!! הן הזמינו ארוחת ילדודס שכללה פסטה ברוטב עגבניות, צ'יפס, שוקו והוספנו מיץ תפוזים. חייבת לציין שכיף להסתובב במארקט ולהרגיש ממש בשוק אך ממוזג ונעים, ריחות של אוכל מכל כיוון ומגוון רחב של מסעדות טייק אוואי.

הארוחה שלנו! במארקט של קניון הדר

מה עם ארוחת בוקר מפנקת או בופה צהריים עשיר במיוחד? עכשיו, כשהטמפרטורות כבר בשיאן זה הזמן להיכנס ל"ריקוטה" בהר חוצבים בירושלים וליהנות מחוויה איטלקית חלבית.

פגשתי את השפית חני כהן בהשקת התפריט החדש שיצא בחודש אפריל וגיליתי אישיות מקסימה וצנועה. היא סיפרה למשתתפים על המנות המיוחדות והציגה את החידושים האחרונים במטבח שלה.

לצד המנות החדשות שהושקו, במסעדה תמצאו מגוון מנות ראשונות הכוללות בין היתר מנות כגון כרובית מטוגנת, סיגר בטטה וגבינות, פוקאצ'ות מיוחדות הנאפות במקום, פסטות בטעמים שונים ועוד מגוון מנות מיוחדות כמו המבורגר פורטבלו, ריזוטו פטריות נודלס הבית הכולל נתחי סלמון נודלס ומיקס פטריות, ומנת סינייה קבבוני בורי.

רק לכתוב על כל המנות האלו נוזל לי ריר! (יש מצב שאני רעבה?!) בכל מקרה, אני לגמרי הולכת לבקר שם בקרוב מאוד!

לסיכום- לא חסרות מסעדות טעימות ומשביעות לתשעת הימים שבהם אנו מתנזרים מהבשר. במיוחד שהילדים כבר משתגעים בבית, חשוב להוציא אותם לזמן איכות איתנו, ההורים, ומה יותר טוב מארוחה טובה ומשביעה?

עכשיו תורכן- יישמתן עצה שלי או המלצה שכתבתי עליה? שתפו אותי! ואם יש מסעדה שלא שמעתי עליה- הכירו לי אותה, אשמח ללכת ולבקר בה 🙂

שלכן,

שרה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים