50f6af15-1996-4ba9-a587-188447a16950

הסופגניות השוות יוצאות לדרך // רשת מאפה נאמן

ושוב איתנו: צבעוניות, מתוקות ומוגזמות - הסופגניות ומילה אחת לא על הקולוריות שלהן... פשוט להנות מהחג הזה !

רשת מאפה נאמן הוותיקה משיקה קולקציית סופגניות שמשלבת טעמים קלאסים, לצד שילובים מעולם קונדיטוריות הפטיסריי מרחבי העולם, כמו קרם בורלה עם סוכר דמררה ונשיקות אמרטו, גאנש פיסטוק ופניני פיסטוק, גאנש קרמל ובייגלה מלוח, קרם לוטוס בשילוב עוגיות לוטוס, סופגנית סברינה וקרם תות, לצד הטעמים הקלאסיים, כמו ריבת תות וריבת חלב. בנוסף אפשר למצוא גם מבחר טעמים של דונטס לחנוכה המשלבים טעמים של שוקולד בלגי, לבן או חום עם ציפוי גלייזינג, לצד ספינג' מרוקאי מצופה שבבי סוכר.

חג חנוכה, חג הסופגניות, חיכיתם לריחות, לסופגניות, לקולקציה שהנה הפתיעה. חודשים שרשת נאמן עמלים על הסופגניות שיעלו בכל שולחן בישראל, בעבודה, בבית, במסיבות החנוכה, בערבי לביבות, נאמן איתכם לאורך כל החנוכה. 

מימי נאמן שייך, מבעלי הרשת. מספרת לnow-chic על ההתארגנות לחג החנוכה

מימי ספרי לנו איך מתארגנים לחנוכה? הרשת מונה 47 סניפים ברחבי הארץ, אנחנו מתרגשים מאוד בימים אלה. אחרי חגי תשרי אנחנו מתחילים לעבוד על סופגנות ומוציאים אותן לסניפים הפזורים ברחבי הארץ״. תחילה אנחנו מוציאים את הטעמים הקלאסיים, כשבוע לאחר מכן מתחילים להרכיב את הקולקצייה החדשה ואת הטעמים המיוחדים יותר. הקהל אוהב סופגניות, ויש דרישה לסופגניות כמעט חודשיים לפני שהחג מחיל. הדרישה כמובן הולכת ועולה ככל שמתקרבים לחג עצמו. הנר הראשון של חנוכה הוא היום החזק ביותר.

יש לרשת קפה נאמן כ-14 טעמים שונים ומיוחדים בהם קרם ברולה, לוטוס, בייגלה מלוח, שוקולד, קרם עוגיות, סוכריות, תות, ריבת חלב, פיסטוק, ריבה קלאסית ועוד. המיוחדים נעים בין 5 שקלים למילוי ריבת חלב ו-10 שקלים לסופגניות פרמיום. לפני ימי החג ובמהלכו, אומרת מימי נאמן ״צורכים במדינת ישראל יותר מ-34 מיליון סופגניות. לסופגניה הקלאסית יש דרישה של יותר  מ-32% מסך כל הטעמים. בכל שנה, לא משנה כמה טעמים יהיו, הטעמים הלקאסיים של ריבת תות וריבת חלב הם עדין המנצחים בפער אדיר.

רשת מאפה נאמן בכשרות המהודרת של בד"ץ אגודת ישראל.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים