img_1611220922100-0

"ביגה" קרית שמונה:  הגענו ואנחנו כאן כדי לספר

ביגה קרית שמונה, כשרות מהודרת, מיקום מושלם, מטבח מבריק (נכנסתי והצצתי אני מוכנה גם לאכול מהרצפה שם)בקונספט ובטעם איכותיים ובשירות חם ואישי, בהנהלתם של מוטי ואלינור כהן, שזה 24 שנים שהיא בעלים ומנהלת של מסעדות ובתי קפה מהשורה הראשונה בצפון • אוכל טרי, טעים ואיכותי

יש אפשרות ישיבה בחוץ באויר הפתוח בתקופה מאתגרת זו, הכל טרי טעין, רענן, ובעיקר חוויה.

"ביגה – כמו ללחוץ לאופה את היד", מכריז השלט שבפתח בית הקפה והמסעדה "ביגה" במתחם "ביג" בקרית שמונה. וזהו למעשה המתאבן של המקום המושקע – פנינה קולנרית לתפארת. מסעדה כשרה למהדרין שאסור לדלג עליה אם אתם נקלעים, מתארחים או קל וחומר, מתגוררים בצפון.

ביקור ב"ביגה" קרית שמונה זו שעה של חוויה טעימה מיוחדת במינה, בקונספט ובטעם איכותיים ובשירות חם ואישי, בהנהלתם של מוטי ואלינור כהן, הבעלים, שזה 24 שנים היא בעלים ומנהלת של מסעדות ובתי קפה מהשורה הראשונה בצפון. עד היום מוטי ואלינור מחזיקים במקביל את "פיצה מטריצה" הוותיקה והכשרה למהדרין, פיצרייה שקנתה לה מוניטין של איכות וטעם ביתי מוקפד.

בר הלחמים והמעדנייה המקדמים את פני הבאים בכניסה למסעדה המושקעת, מביאים ניחוח שאי אפשר לעמוד בפניו. המקום רחב הידיים, המעוצב בקונספט חם ומזמין, מכיל ריהוט מפנק החל משולחנות העץ האיכותיים וכלה בנורות המושקעות.

המסעדה מאובזרת בחדשנות נעימה, מהמסד ועד לווילונות. מול הנוף המרהיב והייחודי של הרי הגליל המערבי הקסומים המשרים שלווה ומוסיפים ניחוח וטעם של אווירה מיוחדת, בנו אלינור ומוטי כהן תפריט מגוון וטעים באופן מעורר השתאות, והכל על בסיס בריאותי. במסעדת 'ביגה' קרית שמונה לא תמצאו ג'אנק. התפריט הדיגיטלי הנוח והנעים להזמנה, מציע עשרות רבות של מנות מגוונות הכוללות שייקים, שתיה, מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות טעימות להפליא, עם דגש בריאותי, במחיר נוח ושווה לכל נפש.

המנות מתאימות לכל שעה ביממה. וכוללות ארוחות בוקר במגוון רב של טעמים וקונספטים משולבים, ארוחות עסקיות שוות החל מ-49 שקלים לאדם הכוללות בין היתר: לחם, סלט, שתייה ומנה עיקרית. מגוון רב של מנות ייחודיות כולל ארוחות ילדים, מנות פתיחה, מנות דגל ודליקטסים מופלאים, מנות דגים מדהימות, פסטות עשירות מכל הסוגים ומנות הבית שהאורחים נלהבים לקבל את המלצת השף עליהן. כולן מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בסטנדרטים גבוהים שיוצרי שילוב מופלא של טעמים.

בית המאפה הנמצא במקום מספק בכל בוקר את מיטב המאפים הכוללים לחמי בריאות ייחודים, לחמים, לחמניות, לחמי מחמצת, לחמים העשויים 100% מחומרים טבעיים. כל המאפים מוכנים ב'ביגה' קרית שמונה בבוקר, בסטנדרטים קפדניים ובמקצועיות רבה, על ידי צוות האופים שבמקום.

כשאנחנו שואלים את אלינור כהן, באלו סטנדרטים שהצליחה להנחיל במקום היא מתגאה במיוחד, היא מתקשה להשיב, שכן הייחודיות של המסעדה שלה כוללת כל כך הרבה רכיבים של קונספט מפתיע, מנות מושקעות, איכותיות וטעימות, ועוד. לבסוף היא מצביעה ומדגישה את שני מאפיינים עיקריים במסעדה: "הקונספט היחידי והמושקע של המנות שכל האורחים גומרים עליו את ההלל ובנוסף תודעת השירות מעוררת ההשתאות שבמקום. הצוות המופלא עמל להעניק לכל אורח תחושה ביתית חמימה ומשרת את כלל הלקוחות בפינוק ובמקצועיות נהדרת".

'ביגה' קרית שמונה הוא מקום ששווה יותר מאשר עצירה בצפון, גם אם אתם נמצאים במרחק נסיעה מקרית שמונה, שווה לכם להגיע במיוחד וליהנות מהמסעדה האיכותית שקנתה לה שם של טעם טוב. כאמור, תגלו שם תפריט שונה, קונספט ייחודי, סטנדרטים גבוהים. יותר מאשר כל מקום טוב במרכז, רכיבים משובחים, כשרות למהדרין מוקפדת, רמת מנות איכותיות בטעם מעולה.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים