HyperFocal: 0

כל אישה יודעת שמסכות זה לא רק בפורים! מסכת פנים הפכה למוצר חובה בסיסי, אצל כל אישה השומרת על שגרת טיפוח ורוצה שעור הפנים שלה ייראה במיטבו.

מסיכות לפנים הפכו למוצר חובה, בפרט בתקופה  של חילופי העונות המתקרבים. הקור של העונה, אחוזי הלחות הנמוכים שהיו, החימום המלאכותי שהפעלנו בבית ובעבודה, האמבטיות החמות, השפיעו לרעה על עור הפנים וייבשו אותו. לכן מסכות, הן מוצרי חובה בכל מדף טיפוח בית. במיוחד אם הן של מותג גלאם גלואו המבטיחות לנו תוצאות מיידיות כבר מהשימוש הראשון.

ראשית נשתמש בקביעות במסכת  ניקוי וטיהור העור. מסיכת supermud של גלאם גלואו, מכילה שש חומצות פעילות ופחם ותדאג לנקות ביסודיות את העור מתאים מתים ולכלוך ואף לחדש אותו. ממש כמו טיפול פנים אצל קוסמטיקאית ב20 דקות.

בימים בהם נרצה להראות זוהרות וליצור מתיחה ומיצוק לעור הפנים נשתמש במסכת gravitymud . מסכה זו היא מסכה מתקלפת ומושלמת גם לפני איפור. ומכילה חומצה היאלרונית וחימר עשיר במינרלים אשר גורמים לעור לחוש צעיר וגמיש יותר. תמצית אצה אדומה וסויה-יגרמו לעור לחוש מורם ומוצק יותר. מושלמת לפני איפור.

מסכות ההזנה מכילות וויטמינים, מינרלים ורכיבים אפקטיביים המרגיעים את העור ומאפשרים לו זוהר, ברק, רעננות וגמישות. הן מסכות אפקטיביות, מפנקות מאוד ומרגיעות. קחו לדוגמא את ה-thirstymud, מסכת לחות להרגעת העור.
מותירה את העור עם תחושה משיית ורכה באופן מידי. מכילה דבש מפרחי תפוז ושורש קוקוס וג'ינג'ר המעניקים מראה זוהר ומרככים את העור עם ניחוח משכר. את המסכה נמרח לפני השינה ונקום עם עור מח6ודש, זוהר ומלא ברק.

תמונת יח"צ להמחשת אנטיאייג'ינג

כדאי לכן גם להכיר את מסכת הפנים שתגרום לעור שלכן לחזור אחורה בזמן – youthmud – טיפול אנטי אייג'ינג בעשר דקות בלבד. מפחית קמטוטים וקמטים, מעדן ויוצר מיד עור זוהר ומוכן לצילום. זוכת 21 פרסי יופי מסביב לעולם, בעלת פורמולת "הקסם" המסייעת להחליק, לרכך ולהבהיר את העור תוך 10 דקות.

מסכה נוספת היא במיוחד לאלו שאין להן זמן, מסכת instamud! מסכת קצף המעדנת מראה נקבוביות ומאחדת את גוון העור תוך דקה אחת בלבד. מותירה קנבס מושלם אשר מוכן לשלב הבא של שיגרת הטיפוח. מכילה קומפלקס מרכיבים בוטנים כמו תמציות תפוח, אלוורה ושורש ליקריץ- מרככים ומזינים את עור הפנים ומספקים גוון אחיד. פחם וולקני וחימר מינרלי עוזרים בניקוי העור ומותירים אותו רך וחלק.

אז בין אם העור שלך יבש או שמן, עם פצעונים או קמטוטים, יש בגלאם גלואו מענה לכל סוג עור. חשוב להתאים את המסכה לפי סוג העור שלך ולפי הצורך.

אז לזוהר חסר פשרות, בואי לבחור את המסכה שתתאים לך ביותר.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים