גריל גז של קולמן | צילום: איה בן עזרי

תורת המנגל על רגל אחת

איך לבחור את הגריל הנכון, למה מעשנה תעשיר לכם את חווית המנגל ומי חייב שיהיה לו טאבון?

בישול חוץ הפך לשם דבר. אחרי עידן הקורונה, אנשים מחפשים להרחיב את יכולות המטבח הביתי ומה יותר מתאים למארחים הדגולים או לבשלנים המקצועניים מאשר גריל איכותי, טאבון כאילו הייתם פיצרייה או מטבח חוץ שמשדרג את חווית האירוח? בשנים האחרונות נשקפת מגמה של אנשים המעדיפים לבשל במרפסת או בחצר הבית על פני המטבח המסורתי. עושים לכם סדר בליין המוצרים המגוון. מי צריך מה, ולמה? טיפים באדיבות ניין מוצרי צריכה יבואנית המותגים קולמן, ooni, אברדיור ועוד

אם בעבר מנגל גחלים היה הכוכב של כל עצמאות, היום אין אחד שלא מתהדר במנגל גז בבית. כאלו עם מרפסות קטנות כגדולות או חצר רחבת ידיים. אז למה לבחור גריל גז? היתרונות על פני גריל גז הן רבות וטובות, מקיצור הזמנים, נוחות ההפעלה, הריח והעשן שנחסכים מאיתנו ועוד. היתרון המשמעותי ביותר שמוביל רבים לבחור גריל גז הוא מניעת התלקחות להבות. אז אם אתם מעדיפים צלייה בריאה, גרילי גז איכותיים עם טכנולוגיות מתקדמות פותרים את בעיית התקלחות הבשר וחריכתו מעבר לרצוי וכך שומרים על רמת העשייה הנכונה. ישראלים רבים התמקצעו בשנים האחרונות בצליית הבשר ומעדיפים לרכוש גריל גז מקצועי, איכותי ומתקדם, זאת על פני גרילי גז בסיסיים שלא מטיבים עם הבשר. לכן לפני רכישת גריל גז חשוב שתבינו בעצמכם מה הפרמטר שחשוב לכם: הטכנולוגיה, פיזור חום אחיד, עוצמת החום, נראות הגריל, מקומות אחסון וכמות המבערים.

למי מתאים טאבון ביתי?

הטאבון הבייתי עשה עלייה לפני כמה שנים, זכה להכרה מטורפת בקורונה והשיא עוד לפנינו. הטאבון הביתי מתאים לכל מי שרוצה לשדרג לעילא את חווית האפייה שלו, עם טאבונים שמגיעים לעד 500 מעלות צלזיוס. בניגוד למה שהיה בעבר, כיום הטאבונים הביתים הניידים אינם דורשים התקנה מיוחדת ולא חצר ענקית. ישנם טאבונים שלא רק מתאימים למרפסות, אלא אפילו למרפסות קטנות. בלחיצת כפתור, הופך את העבודה על הטאבון לקלה ונוחה מתמיד. אז למה כן טאבון? כי הוא הופך כל אופה לפיציולו מקצועי ובנוסף משדרג את האירוח לחווייתי במיוחד. בניגוד לדעה הרווחת, טאבון אינו מיועד לפיצות בלבד, ניתן ומומלץ להכין בו גם בשרים איכותיים, דגים, ירקות ואפילו קינוחים. כמובן שצריך כלים מתאימים לכך, למשל להכנת נתח בשר תידרש מחבת יצוקה שעומדת בחום גבוה של 500 מעלות צלזיוס.

הטופ שבטופ – מעשנה

מעשנה בקצרה מתאימה לקרניבורים אמיתיים. המעשנות מספקות טעם מעושן עתיק וייחודי לבשר שמביני דבר מזהים ומחפשים. המעשנות מתאימות למארחים הסדרתיים, שלוקחים את חווית הברביקיו צעד אחד קדימה, ובעיקר לחובבי הבשר שלא מפחדים מהכנה ארוכה למשך שעות של הנתח.

טאבון נייד של המותג אוני Ooni לא רק לפיצות. מחיר 2190 3190 שח תלוי בגודל צילום יחצ (4)
טאבון נייד של המותג אוני Ooni לא רק לפיצות | צילום: יח"צ
מטבחי חוץ של המותג קולמן. צילום איה בן עזרי (38)
מטבחי חוץ של המותג קולמן | צילום: איה בן עזרי
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים