WhatsApp Image 2021-04-18 at 17.37.54

שרשרת אחת, שלוש דורות, קייט עונדת תכשיט צ׳וקר עם פנינים כמחווה לדיאנה

מה שתפס לנו את העין היה בעיקר התכשיטים שענדה קייט כמו: השרשרת פנינים ועגילים תואמים שסימלו את החיבור לדיאנה שענדה אותם בעבר - שניהם מהאוסף של המלכה אליזבת, הבחירות של קייט תמיד מלוות במחשבה

המלתחה של קייט מידלטון – ואף בחירה אינה מקרית, הדוכסית מרבה לעשות מחוות אופנתיות לנסיכה דיאנה המנוחה שמצליחות לרגש אותנו בכל פעם מחדש. בטקס הלוויה של הנסיך פיליפ, קייט בחרה בכמה פריטים בעלי משמעות מיוחדת עבור משפחת המלוכה, בהחלט מראה לנו על מחווה לדיאנה וגם למלכה עצמה.

קייט לבשה לטקס שמלה שחורה של רולאן מורה ומעליה מעיל שחור של קת׳רין ווקר, מי שהייתה המעצבת האהובה על הנסיכה דיאנה, שאף נקברה בשמלה שלה. מידלטון מרבה ללבוש בגדים של המעצבת, אבל הפעם המחווה לדיאנה הלכה מעבר לבחירה בפריט של ווקר.

 

את השמלה והמעיל קייט ליוותה בשרשרת צ׳וקר עם פנינים ועגילי יהלומים ופנינה, שניהם מהאוסף של המלכה אליזבת ושניהם אהובים במיוחד על ידי דיאנה. השרשרת ניתנה למלכה על ידי ממשלת יפן בשנות השבעים, ולעגילים ישנה משמעות אפילו יותר מיוחדת וספציפית למאורע – הם ניתנו לאליזבת על ידי מלך בחריין בשנת 1947, כמתנת חתונה לאחר נישואיה לפיליפ.

קייט כבר שאלה את השרשרת המדוברת בעבר, וענדה אותה בחגיגות יום הנישואים ה-70 של אליזבת ופיליפ. דיאנה ענדה את השרשרת יותר מפעם אחת, ובביקור בהולנד ב-1982 היא ענדה אותה יחד עם אותם העגילים בהם בחרה קייט ללוויה. מכיוון שהבחירות של קייט תמיד מלוות במחשבה, אין לנו ספק שגם הפעם היא הייתה מודעת למחווה הכפולה ואפילו משולשת של התכשיטים שמלווים את המשפחה במשך עשורים רבים.

 

כל הפריטים בלבוש של קייט

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים