6b750776-056d-4faf-b12f-5461fd0842ae

שרי יהל בפרוייקט מתלבשים לחג

סוכות בפתח, מה שדורש מאיתנו להתארגן לכל ימי החג כולל חול המועד. איזה לוק נבחר בכל יום ובואו נודה על האמת. ובשנה זו, כבונוס, קיבלנו כמה ימים נוספים של חג והשבת שבאה מיד לאחריו

כולנו אוהבות להשקיע במראה שלנו לכבוד שבת וחג. אנו רוכשות את מיטב המחלצות שהחנויות מציעות, מתאימות נעליים, מתאפרות, ובאופן כללי מעבירות פרק זמן נכבד מול המראה. החגים כבר בעיצמון, ואנחנו בפרוייקט מתלבשים לחג. ולקראת חול המועד סוכות שרי יהל מעבירה לנו קצת מארון הבגדים שלה ומה היא אוהבת להתלבש בתקופה זו.

נעים מאד, שרי יהל, מאפרת מקצועית ויח"צנית כבר 20 שנים. ויח"צ בעולם של המשפיעניות לרשתות החברתיות

איך מתארגנים לכל תקופת חג הסוכות?

ספטמבר, רוחות של סתיו מתחילות לנשוב ורומזות לנו  שחילופי העונות כבר בפתח. עכשיו בדיוק הזמן להתעדכן בכל הטרנדים המובילים בעולם ולהביא אותם אלינו בסערה לתוך חג הסוכות ולחול המועד.

שמלה שחורה קטנה ומנצנצת

לחג עצמו בחרתי בשמלה קלאסית בעלת לוק זוהר ונוח. הפייטים והנצנצים מלווים אותנו גם השנה והם יהפכו כל בגד לחגיגי במיוחד. את המראה הקפצתי עם אודם בצבע אדום כששאר האיפור הוא מונכרומטי על טהרת גווני החום – אפור. פלטת צבעים זו תלווה אותנו גם בחורף.

השמלה ׳קאלה׳ והנעליים זארה.

 

כחולבן קלאסי ובלתי מתאמץ

למראה הקליל לחול המועד בחרתי בלוק אחד של החולצה המכופתרת. אי אפשר להתעלם העונה מ״המכופתרות״ שנמצאות על כל מדף.  החולצות הללו מתאימות לכולן ומשתלבות עם כל לוק שתבחרי. החולצה הגברית היא פריט מאסט בארון, ואם עדיין אין לך כזו אז הגיע הזמן לרכוש אחת.

כשבוחרים בחולצה בעלת גוון מסויים אני אוהבת לנקות את כל הלוק עם הצבע הלבן ולהוסיף למראה סניקרס או עקבים. כמובן שאפשר גם להוסיף ג'קט מעל בהתאם למזג האוויר. ולסיום.. תיק צבעוני למראה מתוחכם ומעניין. שימי לב שהתיקים הצבעוניים ימשיכו איתנו גם לחורף.

החולצה והחצאית מנגו. מגפונים סטארדיווריוס. תיק של מייקל קורס. כובע .Rachel hats

 

הג'ינס- מאז ולתמיד

לוק נוסף שמתאים גם לפגישות וגם ליציאות קלילות בחול המועד הינו מראה ה׳דנים׳. הג’ינס נמצא פה בענק  וניתן לבחור גם בטוטאל לוק ג'ינס כמו שבחרתי כאן. אני אוהבת את השמלות הנוחות והנעימות שכייף ללבוש.  כדאי תמיד להוסיף חגורה קטנה שתשבור את הלוק.

האיפור שהתאמתי ללוק הזה הינו קליל וטבעי תוך הקפדה על שימוש במייקאפ מתאים לכיסוי מושלם.

השמלה זארה, המגפונים של סטארדיווריוס

כמה מילים על איפור סתיו חורף 2021?

העונה הזו הכי מרגשת בעולם הביוטי, מצד אחד אנחנו עדין עם שאריות השיזוף מהקיץ ומצד שני יש לנו את כל הטרנדים החדשים באיפור והקולקציות משתנות.
המלצה שלי ללכת על גווני האדמה, עם נגיעות קלות של ברק. צלליות משי עם ברק עדין. מייק אפ שישאיר לך את הברק של העור הטבעי. השפתונים  שלנו ישארו עמידים. המסיכות לא עוזבות אותנו ואנחנו מעדיפות שהשפתון לא יזוז או ימרח.

 

ספרי קצת על עבודת היח"צ שלך מעבר למאפרת?

העולם של היח"צ מקבל היום קפיצת מדרגה עם הכניסה של המשפיעניות לרשתות החברתיות. אני שמחה שהצלחתי להוביל בזירה השיווקית קמפיינים חדשניים ומהלכים מוצלחים. גם השנה חיברתי בין אושיות, מותגים ואנשים, "תוך מאמץ עילאי להשאיר תמיד את המקום הזה נקי ללא תקלה ומכשול עבור שותפיי לדרך, לקוחותיי הנאמנים". חיברתי את העיסוק שלי בענף הביוטי והאיפור, לכלות, לאירועים ולעולם העסקי, כדי לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים, נוכח השינויים והחדשנות שמאפיינים את התחום בכל העולם.  את העבודה שלי אני עושה מכל הלב ותוך הקפדה על אותנטיות ומקצועיות, זהו מסע אישי שאני מקפידה לראותו במרכז חיי.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים