IMG_6126

שמלת קיץ של קייט והמתנה יהלום חדש

החתונה המלכותית של וויליאם וקייט הייתה בדיוק לפני עשור. לרגל החגיגות הצטלמו השניים כשקייט בשמלה אביבית ובצבע הכי קייצי שאהבנו, ואי אפשר לפספס את שרשרת היהלומים החדשה שקיבלה במתנה מהבעל

למרות התחושה שאנחנו מדברים על יום הנישואים העשירי של וויליאם וקייט כבר לפחות חודשיים, התאריך הרשמי הוא היום, 29 באפריל, וכמו כל מאורע חגיגי וחשוב של משפחת המלוכה הבריטית, גם זה נחגג עם… תמונה.

כן, משפחת המלוכה אוהבת צילומים רשמיים כמו שקניה ווסט אוהב את קניה ווסט, ואפילו מייגן והארי לא נפרדו מהמסורת הזאת כשהפנו את גבם לכתר. אם לשפוט לפי תמונות יום הנישואים של וויליאם וקייט, השניים מאוהבים כתמיד, ונראים מחויכים ומאושרים לא רק עבור המצלמה.

למרות שמדובר במאורע משמעותי, קייט בחרה שלא ללבוש שמלה חדשה, ובמקום שלפה משהו מהמלתחה שלה. את השמלה הכחולה והפרחונית עם השרוולים השקופים וקשירת המעטפת היא לבשה ב-2019 כשבני הזוג ביקרו בפקיסטן, כך שמאוחר מדי לאפקט קייט – השמלה אזלה מהמלאי כבר מזמן.

 

 

השמלה (ששוויה כ-495 ש״ח) שייכת למותג הלונדוני Ghost, שמתמחה בעיצובים בסגנון וינטג׳. למרות שהדגם הספציפי הזה כבר לא זמין לרכישה.

לעומת השמלה, שרשרת היהלומים שענדה קייט בתמונות החדשות רחוקה מלהיות נגישה לקהל הרחב. מדובר בשרשרת משובצת יהלומים שיוצרים צורה של חרצית, ואתרי הרכילות הבריטיים כבר מנחשים שהיא מתנת יום הנישואים של וויליאם לקייט, למרות שהתיאוריה הזאת לא אומתה. גם השרשרת היא של מותג לונדוני בשם Asprey והמחיר שלה? 40.7 אלף ש״ח.

בשורה התחתונה, מדובר בלוק מוצלח מאוד – מחמיא לדוכסית, אביבי, בצבע משגע, נגיש גם לאישה הממוצעת שאינה בת מלוכה ושוחזר מתוך המלתחה של קייט.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים