WhatsApp Image 2021-03-11 at 12.56.10

שירה איסקוב פעם ראשונה על המסלול: "ידעה בדיוק איך היא רוצה להתלבש"

המעצב ויקטור (ויוי) בלאיש יצר שמלת לבנה למי שהפכה בשבילינו לסמל המאבק באלימות כלפי נשים ומככבת בערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית ת"א

אתמול בערב (רביעי), צולם אירוע הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב בהשתתפות שירה איסקוב, שישודר במוצאי חג הפסח ברשת 13. זוהי הופעתה הראשונה של איסקוב על המסלול, שתחתום את התצוגה לבושה בשמלת סטרפלס לבנה בעיצוב ויקטור (ויוי) בלאיש. לצדם יציגו 20 מעצבי אופנה נוספים שמלות סטרפלס על נשים חזקות ומובילות בישראל כחלק מערב הצדעה לאיסקוב, שמדינה שלמה עקבה אחר תהליך התאוששותה בשנה החולפת, לאחר שהוכתה כמעט עד מוות ועברה התעללות מתמשכת על ידי בעלה לשעבר, אביעד משה.

לדברי בלאיש, איסקוב והוא התלבטו בין מספר דגמים של שמלות, והעבודה על השמלה היתה משותפת. "לשירה היתה דעה מאוד מוצקה כיצד היא רוצה להיראות. היא חלק מהסיפור הזה והיא היתה מעורבת לאורך כל התהליך", אומר המעצב. "פגשתי אישה מצחיקה, קפדנית, רצינית ומאוד קוּלית, שיש לה נוכחות מאוד חזקה בכל מקום שהיא נכנסת אליו. היא ידעה בדיוק איך היא רוצה להתלבש והיתה חלק גם מהבימוי שלה על המסלול".

לצד איסקוב צעדו הערב נשים מפורסמות לבושות אופנה ישראלית. מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער עלתה בשמלה של מאיה נגרי, וליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו – שתיהן מלוות בימים אלה את בעליהן המתמודדים בבחירות לכנסת. עוד במציגות: השחקנית גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו, יפעת שאשא ביטון בעיצוב של חנה בן סימון ל-CB Fashion, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, יעל אבקסיס בטובה'לה ונטע גרטי בסבינה מוסייב. ריטה תפציע במערכת לבוש של דרור קונטנטו ובל אגם בבגד של אוריה עזרן.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים