רנואר, הלוק האופנתי לגבר

שחור ולבן- לא מה שחשבתם.

עונת השמחות בעיצומה, אל האולם נוהרים בחורי הישיבה שמגיעים לשמח את החתן.

למסתכל מבחוץ נדמה כי כולם לבושים באותו הבגד, שחור ולבן צובע את האולם,

לשוחרי האופנה שמבינים דבר אחד או שניים בתחום האופנה הגברית מובן שיש כאן קולקציה שמורכבת מפריטים רבים, אפשר לזהות את הבחורים שנצמדים למותגים, לבחורים ששואפים למילה האחרונה בתחום האופנה.

אם תעברו בחור בחור, אין ספק שתגלו טור שלם שיעסוק בקולקציות שונות, בליינים -+של אופנה שתמצאו בחנויות.

אז כן, הלבן הוא רק הצבע החיצוני, תסתכלו טוב טוב, נתחיל בצאוורון, יש את הצאוורון העגול, ויש  את הפתוח עם דשים חתוכים, עם כפתורים בלי כפתורים, ובכלל הכפתורים הם שיח בפני עצמו.

שימו לב לחפתים, החפתים הם סימן מובהק לבחור שמקפיד על לבוש יוקרתי, על קוצו של כפתור שלא נמצא מכיוון שהוא עם חפתים….

הגזרה, חולצות בעלות גזרה צרה, סלים פיט, גזרה שמותאמת לבעלי משקל עודף. ישנן חולצות לבנות עם פסים שמדגישים את קו המותן, ועוד לא דיברנו על איכות הבד.

חולצות אל קמט לצד חולצות מגוהצות ברמה שהקפל מוקפד במיוחד.

שמתם לב שדיברנו רק על החולצות?

בגזרת המכנסיים האופנה משתוללת לגמרי… נכון, המכנסיים כהות, הגוונים נעים מכחול בהיר, אפור, אפור כהה, וכמובן השחור. חליפות הם מקור בלתי נדלה ללוק אופנתי לבחור הישיבה שמתאמץ לשדר שהוא חלק בפאזל עולם האופנה.

חליפה נכונה אומרת, הלו, אני כאן, אני בעניינים ויודע מה נכון ללבוש.

תגלו חליפות מעצבים מובילים, ועד ליין של חליפות שנוצרו עבור בחור הישיבה.

עניבות, וחגורות, הם עולם שלם בפני עצמו, כל אחד מביע את האופי שלו בבחירת צורת העניבה, הצבע והאיכות.

בעולם העניבות בחור הישיבה הסטנדרטי יכול להביא לידי ביטוי את האומנות שיש בו, היצירתיות, והרצון להתבלט, וגם אופי צבעוני וססגוני מתבטא בבחירת העניבה, וכמו שהזכרנו החגורה היא פריט חובה נוסף בלוק.

כיום טרנד נוסף ואפילו מגניב, הגרביים הפכו לסמן אופנה מדליק, יש חנויות שמוכרים רק גרביים לבחורי ישיבה, זה מגיע עטוף בצורה מרשימה, כשכל זוג יכול להיות מותאם באופן מרשים לצבע החליפה, לסוג העניבה.

אז בפעם הבאה כשאתם נכנסים לחתונת שחור לבן, שימו לב לצעקת האופנה, היי, אנחנו לא שחור לבן, אנחנו גם כחול, אדום, צהוב, ירוק, ואפילו ורוד…..

על קצה המזלג ההיסטוריה של אופנת הגברים:

אופנת הגברים הפורחת היום החלה את דרכה לפני שנים רבות, כמו באגדות, לפני אלפי שנים הגבר פיתח רצון להיראות במיטבו וכך נולדו והתפתחו עולם שלם של לוקים, אופנות, וסגנונות לבוש שונים,

 כשמעצבי אופנה רוצים לייצר אופנה לגברים הם לא מתעלמים מהאופנה של פעם, אלא להפך שואבים משם השראה, הם לא עובדים בוואקום ריק ולא ממציאים את העולם מחדש. כנאמר: אין חדש תחת השמש.

בסוף המאה התשע עשרה אנשים באירופה החלו להתנער מההשפעה הוויקטוריאנית על האופנה, צו האופנה  השתנה, ונגזר על הגבר שיחבוש כובע צילינדר כדי להיחשב איש עסקים או לפחות ג'נטלמן מהשורה, באותה תקופה היה נהוג להצמיד לכובע  חליפה ארוכה בשם פראק, ארוכה כדי לתת קונטרה ואיזון לכובע הארוך, ושעון כיס, בנוסף על זה חובה של ממש הייתה לאחוז במקל הליכה, אחרת לא תחשב כאדם מן השורה, ומי בכלל ירצה להתרועע בחברתך בלי כל הציוד, שנים חלפו מאז, והאופנה עשתה שינויים וצעדים ברוח הזמן, כיום ציוד אופנתי של אז יצא מן האופנה, ורוב הגברים שחשים צורך נפשי ממש, מקפידים על לבוש לפי רוח הזמן.

מדובר גם בצורך נפשי אמיתי, ואם על צורך נפשי אנחנו מדברים, להראות מרשימים, לצאת ולבוא בקרב הבריות, להיראות במיטבנו, זה דבר שלא נעלם מטבע האדם, והוא חלק בלתי נפרד מהאישיות שלנו.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים