מתוך קולקציית חורף של ליטל עמר

שבוע לראש השנה, את מוכנה?

עוד 11 ימים ראש השנה!! נוריד ימי שישי ושבתות-קיבלנו שבוע בלבד לחג שפותח לנו סדרת חגים נהדרת!! חגי תשרי!!

אח, כמה אני אוהבת את החגים, התקופה הזו!! יש משהו באוויר שמזרים אנרגיה לגוף שלא מגיע אלינו בשאר ימות השנה! במיוחד, אני אוהבת את היום שלאחר יום הכיפורים, כשהכל נקי וזך. כולם מתחילים להתכונן במרץ לחג הסוכות, האווירה ברחובות היא משהו שאין אצל עם אחר, אין אצל דת אחרת בשום מקום בעולם!

אני רק כולי תפילה ותקווה שהתקופה הזו תעבור ללא יותר מדי נזקים. נזקי מזג האוויר, נזקי קריזות ילדים בחופש והנזק הגדול מכולם- נזקי האשראי.

מה נעשה שאנחנו, האימהות היהודיות, אוהבות להיות מוכנות לכל תרחיש, לכל טיפת גשם או שמש יוקדת, לאירוח של הדודה מאמריקה או יציאה לבית מלון. אנחנו, רוצות לקנות הכל כדי ש"אם יהיה…ואם יקרה….. " יהיה לנו מה לשלוף מהארון וזה יהיה הכי שיקי וטרנדי שיש.

חיפשתי אצל ד"ר גוגל כתבות על תחזית מזג האוויר לראש השנה אבל לצערי- אין מי שייקח על עצמו, שבועיים מראש, את אלפי השקלים שהאימהות יוציאו על סמך הבטחות שאין להן בסיס. בקיצור- כנראה שנצטרך לקנות הכל מהכל ולחכות לראות מה יהיה שבוע הבא, גם ככה בחנויות כבר בגדי סתיו- חורף והילדים יכולים לסחוב עוד טיפה בבגדי הקיץ שלהם.

רגע, מה? לסחוב בבגדי קיץ?? אין מצב. לא בראש השנה. לא ביום כיפור ובטח שלא בסוכות!

בגדי מעבר!! איזה כיף שיש כזה מושג אה? פוטר אותנו מהכל ונותן לנו אחלה תירוץ לעוד סיבוב שופינג בקניון!!

אז אני כאן עם ההמלצות השבועיות שלי מכף רגל ועד ראש:

אני רק רוצה להצהיר שאת רוב קניות הבגדים בשבילי עשיתי און ליין בחנויות כמו Shein שבאתר AliExpress , כמובן שהתארגנתי מראש והזמנתי לפני חודש וחצי-חודשיים. קניתי גם לבנות קצת השלמות של פריטים שהייתי צריכה ולא מצאתי פה בארץ. אני מאוד ממליצה למי שכן אוהבת לגוון יותר בבגדים ולא להוציא אלפי שקלים, לשוטט בקבוצות הפייסבוק והוואצטפ של ההמלצות לקניות באתרים הללו מכיוון שיש מבחר מטורף, מחירים זולים ובגדים באיכות סבבה לגמרי. אני תמיד לוקחת בחשבון שיש מצב שאלך לתופרת עם כמה מהפריטים אבל בסופו של דבר- זה שווה את זה.

ממליצה על 2 קבוצות פייסבוק שאני מקבלת מהם המון קישורים שווים והמון השראה:

המציאות של רותי – http://bit.ly/2Ob3Xm3

אמהות ממליצות של אושרת איתן – http://bit.ly/2O6Q8Fq

אוקיי ולכל מי שלא הספיקה להזמין מראש ועדיין לא מצאה בגד לחג, אני ממליצה להיכנס לחנות תמרה ברחוב יפו 48 בירושלים שבימים אלו משיקה קולקציית חגים חדשה ומהממת ומתחדשת בסניף נוסף שנפתח בגאולה רחוב מלכי ישראל 8 בירושלים. כמובן שיש משלוחים בכל הארץ לרכישה דרך הוואטצפ במספר 050-852-2055.

סוד קטן רק לקוראות Wow-chic, האתר שלהם עולה לאוויר בעז"ה ביום שני הקרוב אז מי שלא מספיקה להגיע לירושלים ועדיין רוצה חווית קניה, תוכל לרכוש דרך האתר!!!

נעלי נשים לחגים תמצאו אך ורק באריאן שיושבים ברחוב יפו 70 בירושלים. את אריאן הכרתי רק לאחרונה ואחרי שהתחלתי ללכת עם נעלי העור שלהם הבנתי מה זאת איכות של נעל. תסמכו עליי, כדאי להיכנס לשם בשבוע הקרוב כי יש להם מבצעים מטורפים לקראת החגים:
יש בחנות מבחר דגמים עד 100 ₪, בנוסף, כל החנות עד 50% הנחה ואם זה לא מספיק אז תקבלו את הזוג השני ב- 20% הנחה. ולא, לא טעיתן, כפל מבצעים אמיתי לגמרי!!

ובגלל שאני פשוט מאוהבת בחנות ורוצה שתרוויחו נעליים איכותיות לחג, אירגנתי לכן גם קוד הנחה רק למי שמגיעה עד ראש השנה. תגידו קוד "שרה10" בקופה ותקבלו 10% הנחה נוספים על כל הקניה כולה!!

אני, נועלת נעלי אוקספורד משגעות של ARIAN

מי שמחפשת פיסים מיוחדים ויפיפיים לה ולבנות שלה אני לגמרי ממליצה ליצור קשר עם אסתי הולצמן בעלת המותג דה מיס בוטיק כובעים ולהזמין אצלה קשתות או כובעים בסגנון קייט מידלטון בעיצוב אישי. עשיתי עם אסתי הפקת אופנה לפני כמעט שנה ואני חייבת להגיד שאסתי אישה מדהימה והכישרון שלה ליצירות שהיא מוציאה מהבוטיק שלה, לא נופלות מתצוגת האופנה שיוצאת מבית המלוכה באנגליה.

אסתי – 053-430-1851

בתקופת הסיילים, חיפשתי שמלות יפות, נעימות והעיקר- צנועות לאיילת בת 4.5 , כל השמלות בזארה היו קצרות מדי בשרוול ובאורך או פתוחות מדי בצוואר והרגשתי שממש לא מתאים לילדה שעולה לגן חובה. בדקתי באתר של ליטל עמר מה יש לה להציע במחלקת הסיילים ויצאתי עם הזמנה של 4 שמלות מהממות שענו על כל הדרישות שלי. אחר כך גם קפצתי אליה לחנות ויצאנו עם עוד חצאית מטריפה!! בקיצור- כבר אז ידעתי שאני מסודרת לחגים!! עכשיו, ליטל הוציאה קולקציית סתיו-חורף מהסרטים ואני ממש ממש ממליצה להיכנס אליה לאתר או לאחת מהחנויות ולהתעלף בהתאם!

מתוך קולקציית חורף של ליטל עמר
מתוך קולקציית חורף של ליטל עמר

לגבי נעלי ילדים –אני תמיד מסתבכת עם השאלה היכן לקנות, האם להשקיע באיכות של הנעל ולהוציא כמה מאות שקלים וכמובן איזה צבע לקנות. השתתפתי בקמפיין לקראת השנה החדשה של נעלי פפאיה וזו אחת הרשתות שמומלץ להיכנס אליהן גם עבור נעלי בית ספר וגן וגם עבור נעליים לחג. יש מבחר גדול מאוד של נעליים איכותיות ויפות והמון צבעים וסגנונות.

נעלי החג של הבנות שלי מ
Papaya Shoes

לאחר סקר קצר בקרב העוקבות שלי באינסטגרם נוכחתי לדעת ולגלות שרוב הנשים יוצאות לקניית גרביים וגרביונים לחג בחנות גרביים עד הבית שפתחה סניף דנדש בקניון רמות בירושלים. כמובן שבעקבות תוצאות הסקר, טסתי לקניון רמות ומילאתי שקיות לחגים! גם גרביים, גם גרביונים וגם קשתות!! הבנות הולכות להיראות בובות על מסלול הדוגמנות בקצב הזה!! קיבלתי גם הצצה נדירה לקולקציית חורף שתגיע לחנויות בעז"ה שבוע הבא ואני מבטיחה שממש לא כדאי להפסיד אותה!!

אגב, אם קשה לך לצאת מהבית- כל הסחורה תגיע אלייך. את רק צריכה להיכנס לאתר שלהם ולהזמין.

http://www.sockstohome.co.il/

סתם שתדעו שיש עוד מלא דברים שצריך לדאוג שיהיה בבית לפני החג חוץ מביגוד והנעלה. מחזורים לראש השנה ויום כיפור, פרי חדש להגיד עליו "שהחיינו" , כרטיסי ברכה לאהובים שלנו וכדאי גם לפנק את הבעל במתנה נחמדה. בסופו של דבר- גם לו מגיע להתחדש. זוג חפתים חדשים ועניבה תוכלו למצוא בכל חנות בגאולה או ברבי עקיבא ואפשר להזמין גם באתר נקסט, ראיתי שם חפתים יפיפיים ב30-50₪ בלבד!!

ועכשיו, כשכל המשפחה מוכנה ומאורגנת לחג, נשאר רק להמתין שהוא יגיע וליהנות בו מכל רגע.

אני אישית, מחכה בעיקר לתפילות היפות בבית הכנסת והשנה אני מתרגשת יותר כי סוף סוף הבנות שלי גדולות מספיק לשבת בבית הכנסת ולחילופין לצאת ולשחק עם כל הילדים בחוץ ללא צורך של השגחה או דאגה. ואני, אני אוכל סוף סוף לשבת בתוך בית הכנסת ולהתפלל את תפילת ראש השנה, לשיר את השירים האהובים והמוכרים ולהתקרב לאבא שבשמיים שלא שמע ממני כבר המון זמן!

למה אתן הכי מחכות והאם אתן מוכנות?

מחכה לקרוא אתכן ואת השיתופים שלכן, העיקר שתהיה שנה טובה ומתוקה.

שלכן,

שרה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים