רחלי גרוס, משפיענית רשת ב'מאסטר שף'

רץ ברשת – הטעימה העיוורת של רחלי גרוס, ב'מאסטר שף', זו הייתה חוייה

רחלי גרוס, משפיענית רשת הדתייה, שיתפה את עשרות אלפי עוקביה באינטסגרם בחוויה שעברה מאחורי הקלעים בתכנית 'מאסטר שף' וסיפרה מה בכל זאת הדבר שהצליח לשמח אותה, למרות שקיבלה 'לא' מארבעת השופטים בתכנית, המסר מבחינתה, שמגיעה אליכן הזדמנות לידיים, תקפצו עליה בלי לפחד! דלת אחת נסגרת, אלף אחרות נפתחות

העונה החדשה של "מאסטר שף", מביאה לפריים טיים לא מעט מתמודדים במבחן 'הטעימה העיוורת' – המתמודדים מתבקשים לבשל מנה ספציפית שמגיעה לטעימה עיוורת אל השופטים ומכריעה האם הם יעברו לשלב הבא.

בפרק ששודר אמש (ב') משפיענית רשת הדתייה, רחלי גרוס התבקשה להכין 'בורשט' עבור השופטת מיכל אנסקי. ראינו על המסך את השמחה של רחלי כשראתה את השופטת שרצתה כל כך. המנה שלה לא כל כך הצליחה להרשים את השופטים ולעבור לשלב הבא, היום החליטה רחלי גרוס לשתף את עשרות אלפי העוקבות באינסטגרם בחוויה, ומה הצליחה להרוויח מהשתתפות בתוכנית.

רחלי גרוס, // צילום: אינסטגרם

"אחרי שעות של תחרות על הרגלים לשמוע 'לא' מארבעה שופטים. האמת, אז.. היה לי לא קל להכיל", סיפרה רחלי ושיתפה "כשהגיע ההצעה להשתתף בתוכנית לא חשבתי לשניה שזה ״הדבר הבא״ וגם החלום להיות מאסטרשף לא היה לי במגירה!! אז בכל זאת למה?!

תחרות מדהימה, באוכל אני טובה, לחשיפה אני מתחילה להתרגל מה רע? אני בפנים, תמיד בעד דברים כייפים ומרגשים מאחורי הקלעים ומה שאתם באמת רואים, עוברים לא מעט מיונים ואודישנים עד שבתאכלס לצילומים מגעים".

רחלי הסבירה מדוע למרות הכול המנה שלה לא הצליחה להרשים את השופטים: "הגעתי ליום הצילומים האחרון מרוגשת, תקופת קורונה אומנם המנה צריכה קצת להיות אחרת מוגשת.. מאתגרת, אבל המטבח זה בטרטוריה שלי אני שולטת! בביטחון ואסרטיביות נגשת למשימה מארגנת את המצרכים, נגשת לבשל, המצלמה נדלקת, והגרוע מכל קרה!!!!

חושך בעיניים, גוש כבד על הלב ורעד בלתי נשלט בידיים, האמת הופעתי לגלות כמה שההפקה הייתה מדהימה, ודווקא נתנה לכן לראות כאילו השתלטתי על המשימה, אבל בפועל זה לא באמת קרה..!".

גרוס המשיכה וסיפרה על הרגע הקשה בזמן הצילומים: "חזרתי מהמקרר הלוך ושוב חזרה, התבלבלתי אלף פעמים בתבלינים ועירבבתי אוויר שעה! הלחץ וההתרגשות היו קשוחים לי, והתוצאה ידועה, הסטרס על הסט הצלמים המתמודדים האחרים, שעות על הרגליים בצילומים מקדמים, ואז הגיע הרגע הכי קשה בשבילי.

אני יודעת שמנה טובה כבר לא תצא לי.. ויכולתי לעצור את הכול באותה השנייה, לבחור לוותר וללכת חזרה. או להלחם על מה שיש ומקסימום להתמודד עם הלא גם שהוא קשה לשמיעה".

על אף החוויה המאתגרת, גרוס שיתפה כי לאחר שצפתה בשידור היא הרגישה גאה ושמחה "אתמול בלילה שודר הפרק, אחרי ארבעה חודשים של עבודה על המותג שעליו אני באמת באמת חולמת! הגשמתי! וכשצפיתי בעצמי לראשונה, יחד עם כל עם ישראל והרגשתי עם עצמי שלמה! הייתי כל כך גאה!!!".

"לא התבאסתי אפילו לשניה, קבלתי ממכם כמויות פסיכיות של אהבה, ואני רק יגלה לכן סוד: אני בדרך לחלום הבא!", שיתפה גרוס והוסיפה "עברו כבר שבתות וחגים של בישולים מעולים מתכונים שעפו ברשת ומלא עוקבים חדשים, קבלתי פה ״כן״ עשרות פעמים, ולכן עוקבות, שברגע שכמעט וויתרתי נזכרתי מה הייתה המטרה! מה רציתי להביא לפריים טיים גם אם זה יהיה קשה בהתחלה".

גרוס סיכמה "באתי לחלום, ואני לא יפסיק לעולם! ומה אני רוצה לספר לכן בזה?! תגשימו את החלומות שלכם! את כולם! אל תפחדו להכשל, נכון שלשנייה זה לא היה קל! אבל הפחד זה הדבר שעוצר אתכם מלהתקדם!", סכימה והוסיפה לסיום "בפעם הבאה שמגיעה אליכן הזדמנות ליידים, תקפצו עליה בלי לפחד! דלת אחת נסגרת, אלף אחרות נפתחות!".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים