Woman,hands,place,together,like,praying,in,front,of,nature

רוצים להתפרנס בקלות? הסגולה שעוברת בכל ווצאפ היום

צריכים פרנסה? מי לא? ובכן, זה היום שלכם. ספרי קבלה וחסידות קובעים כי היום – יום שלישי בשבוע שלפני שבת פרשת "בשלח" – הוא זמן "מסוגל" לקבלת תפילות לפרנסה בקלות. בקהילות ישראל נהגו לקרוא ביום זה את "פרשת המן", המספרת על המן שירד לישראל בלכתם במדבר. בונוס: זה עובד גם בתאריכים נוספים

מי לא רוצה ש"מזונותיו" (כלומר: אוכל, פרנסה וכל צורך אחר) יירדו לו "על מגש של כסף" מן השמיים? ספרי קבלה וחסידות קובעים כי היום – יום שלישי בשבוע שלפני שבת פרשת "בשלח" – הוא זמן "מסוגל" לקבלת תפילות לפרנסה בקלות. בקהילות ישראל נהגו לקרוא ביום זה את "פרשת המן", ובה מסופר לא על המן הרשע משושן הבירה – אלא על האוכל שירד לבני ישראל מהשמיים, בלכתם במדבר בדרך ממצרים לארץ ישראל.

מקור המנהג הוא בהגותו של רבי מנחם מנדל מרימנוב, מאבות תנועת החסידות, שנפטר לפני כ-200 שנה בפולין. בספריו הרבה האדמו"ר לעסוק בפרשת המן – יש שאומרים משום שהאותיות מ' ו-נ' מופיעות פעמים רבות בשמו הפרטי. הוא קבע כי ראוי לקוראה ביום ג', שבו נאמר בסיפור הבריאה פעמיים הביטוי "כי טוב", בשבת פרשת בשלח שבה מסופר על הארוחות המיוחדות של בני ישראל במדבר. בהמשך פשט המנהג והתרחב עוד: יש הקוראים פסוקים אלה בכל יום שלישי – ויש שמדי בוקר, לאחר תפילת שחרית.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים