קרדיט צילום יחצ סטימצקי (1)

קניון עזריאלי גבעתיים בשיתוף סטימצקי משיקים: יריד אמנות וספרים

יריד ספרי האומנות של קניון עזריאלי גבעתיים בשיתוף סטימצקי, יוצא לדרך עם מגוון פעילויות, ומבצעים אטרקטיביים של עד 70% הנחה לרכישת ספרים וספר מתנה בכל קנייה.

יריד ספרי האומנות של קניון עזריאלי גבעתיים בשיתוף סטימצקי, יוצא לדרך בין התאריכים 08.01 עד 18.01 בין השעות 9:30-22:00 ברחבה המרכזית של הקניון.

ביריד יוצעו ספרים בנושאים, אומנות, אופנה, עיצוב פנים, אדריכלות, צילום, ספרי גרפיקה ועוד ולמתעניינים יחכו ספרים מההוצאות המובילות ביותר בחום כמו: TASCHEN, THAMES & HUDSON, ASSOULINE, RIZZOLI, PHAIDON, TENEUES ועוד.

ישנה גם אפשרות לרכוש את הספר מהמהדורה לאספנים של DAVID HOCKNEY במחיר ייחודי. כל עותק חתום על ידי דיוויד הוקני ומגיע על גבי מעמד מיוחד שעוצב בידי מארק ניוסון. בנוסף, ניתן לרכוש ספר אספנים נוסף של הוצאת “טאשן” של הצלמת המפורסמת אנני לבוביץ.

לצד יריד הספרים תתקיים תערוכת אומנות בשיתוף אגודת אמני רמת גן גבעתיים, אותה יציגו איציק אדיר ורונן ארגלזי אשר נפצעו בתאונה וכיום מציירים באמצעות הפה.איציק אדיר נולד בשנת 1947, מתגורר בסביון, נשוי ואב לשלושה. בגיל 24 נפגע בתאונת אופנוע ומאז משותק בארבע גפיו. ציור הפה פתח לאיציק חיים חדשים והתמודדויות חדשות, שאיפשרו לו הסתכלות חדשה על המציאות אליה נקלע.איציק, בוגר המדרשה לאמנות בבית ברל, נמנה שנים רבות עם צוות ההוראה במדרשה, גידל והכשיר מורים לעבודה באמנות עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.​

רונן ארגלזי נולד בשנת 1967 ומתגורר עם בנו בתל אביב. בגיל 17, באמצע שנת הלימודים בכיתה י”א, נפצע אנושות בתאונת אופנוע באזור הדולפינריום בתל אביב. תאונה קטנה ושטותית – החלקה בנסיעה איטית על שכבת חול דקה, השאירה את רונן משותק בארבע גפיו.

רונן למד בקורס מיוחד לגרפיקה ממוחשבת, והחל לצייר באמצעות פיו כחיפוש אחר תעסוקה. עם הזמן הפך הציור לחלק ניכר מחייו והוא מקדיש לו את מרבית זמנו.רונן נרתם למאמצים המושקעים במלחמה בתאונות הדרכים. באישור ועידוד משרד החינוך, הוא מרבה לנסוע ברחבי הארץ ומרצה לבני נוער בבתי ספר על נושא תאונות הדרכים בהתמודדות עם מוגבלות ונכות וציור בפה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים