53626860_2320501581559185_5006129458340429824_n

“קמפניה” בראשון לציון: התורכית הבשרית הכשרה למהדרין

במשך חודשים חלמתי על ארוחת צהריים במקום, הטעמים נותרו לי בפה ולאחר שנה מאתגרת קבעתי שוב ושוב עם חברה, והנה נפגשנו, קבענו במסעדת קמפניה הממוקמת בראשון לציון, האוכל שם בהשראת תורכיה, מנות שלא הכרתי קודם, טעמים שמערבלים את חושי הטעם, ואני כבר כעת יודעת שהביקור הבא בקרוב ממש.
בסט הפתיחה הוגשה מנת הקרפצ'יו מדוייקת, הבשר נא במיטבו יש ניואנס של מתיקות מה, המנה לא נבלעה בשלולית של חומץ בלסמי, אלא הייתה מדויקת לגמרי, התוספות המינימליות – קצת עלים,  צנונית דקיקה – הוסיפו רעננות ונתנו לאיכות הבשר להיות העיקר. שפכנו מעט משמן הזית הטוב במיוחד שהגיע בצד וליקקנו את האצבעות.
גם הסלטים הנלווים עשו את זה, איכויות של חומרי הגלם חשפו קולינריות מטורפת למדי. רק מי שיגיע לכאן ויטעם יבין על מה המהומה.
כי המהומה הבאה הגיעה בצורת פטה כבד מושלם, לצד ריבת בצל מקורמלת לא יכולנו לדבר רק לקחנו עוד ועוד, וביקשנו תוספת של טוסטונים.
קיבלנו, און דה האוס, סיגרים ממולאים בכבד מקושטים ברטבים מענגים, חשוב לציין כי הירקות שהוגשו היו ירקות טובים ממש שטופלו בפשטות מינימליסטית נכונה.
הנתחים המיוחדים של היום, התייעצנו עם המלצרית המקסימה שהמליצה לנו על הפילה בקר, וסטייק עצם, היא הבטיחה לנו שהמנות גדולות ויספיקו לנו בשפע והיא צדקה.
קיבלנו הצגה, המנות הגיעו לשולחן עם השף שחתך אותם והרוטב העסיסי שהוגש לצד הבשר, איך מתארים את תחושת האושר שאחזה בנו.
נתחי הפילה האדמדמים התגלו כטובים מאוד, רכים וענוגים, נתח האנטריקוט, במצב מדיום-רייר כמתבקש, עורר את בלוטות הטעם והעונג גם יחד.
היה בו כל מה שמצפים מאנטרקוט, כולל שיוש נהדר, שומן שנמס אל הבשר, עומק טעמים מרשים ממש, מורכבות ושפע ניואנסים. חד וגם חלק: זה היה נתח מהטובים שאפשר להשיג במסעדת בשר  ששווה בהחלט לנסוע בעבורו גם למי שלא גר ראשל"צ.
התוספות לצד הבשר הגיעו בשפע רב, תפוחי אדמה עסיסיים, לצד ירקות שטופלו היטב
דווקא כשחשבנו שאין אפשרות לאכול יותר, הגיע שלב הקינוחים, תראו לי אישה שתוותר על קינוח. הקשבנו לעצתה של המלצרית, בכלל כדאי להקשיב להן וקיבלנו שוקולד טופי שוקולדי עסיסי, מתיקות סבירה לחלוטין לצד גלידת וניל פרווה ברמה גבוהה. שחתם היטב את ארוחת הבשר עם התה הטורקי שהגיע על חשבון הבית ועם חיוך ענק.
גולת הכותרת של המסעדה בעלת הכשרות המהודרת של הרב מחפוד שליט"א, היא מגוון נתחי הבשרים האיכותיים שנבחרים בקפידה ומגיעים משטחי מרעה ברמת הגולן – אסאדו, טומהאוק, פריים ריב, ואנטריקוט אנגוס .
מסעדת קמפניה הכשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד מביאה את המטבח הכשר למהדרין לפסגת הקולינריה . המסעדה מאופיינת במאכלים טורקיים , במסעדה 2 חדרים פרטיים וניתן לערוך מגוון אירועי חברה ואירועים פרטיים עד 100 איש . בימי שישי נערכים במסעדה חתונות בריתות.
שעות פתיחה : א' – ה' : ועד אחרון הלקוחות -12:00
מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת עד אחרון הלקוחות
טלפון 03-9037667
מתחם הרובע – ברשבסקי 8 ראשון לציון
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים