Img 9720

קייט מפתיע בצבע כחול רויאל ואופנת קז׳ואל

וויליאם וקייט הגיעו למרכז התרבות האוקראיני בלונדון לשמוע מהצוות המקומי על המאמצים שנעשים לעזור לאוקראינים. קייט הביעה את תמיכתה דרך סוודר קשמיר כחול שעליו ענדה את סיכת הדגל האוקריאני. קשה לא לשים לב שהיא באמת נראית טוב מאי פעם

בזמן שעיני העולם כולו נשואות לעבר המלחמה הטרגית באוקראינה, וויליאם וקייט הגיעו למרכז התרבות האוקראיני בלונדון, לשמוע מהצוות המקומי על המאמצים שנעשים לעזור לאוכלוסיה האוקראינית.

במפגש, כך מדווחים בדיילי מייל, בני הזוג סיפרו ששני הילדים הגדולים שלהם שואלים אותם שאלות על הקונפליקט, והם גם הביאו איתם מטעמים לעובדי המקום והמבקרים – מגשים מלאים בעוגיות שנאפו במיוחד לכבוד המאורע בארמון קנזינגטון.

כדי להראות את התמיכה באוקראינה, שניהם ענדו סיכות עם הדגל האוקראיני, וגם בחרו ללבוש את אחד מצבעי הדגל – כחול. קייט לבשה סריג קשמיר כחול מבית אלכסנדר מקווין שעולה כ-2,200 ש״ח, בעוד וויליאם בחר בחליפה בגוון כחול נייבי כהה.

קייט, שהגיעה בשיער פזור וארוך נראתה פשוט מעולה ואף צעירה מתמיד. לסוודר הקשמיר היא שידכה מכנסיים כחולים כהים בגזרה מעולה במיוחד של המותג הבריטי Jigsaw, שהיא כבר נצפתה בהם בעבר.

היא המשיכה את הבחירה בכחול עם נעלי עקב של אמי לונדון, שהיא חורשת עליהם בכל הזדמנות לאחרונה, וגם צירפה זוג עגילים שהם הפייבוריטים שלה בחודשים האחרונים – עגילי חישוק זהובים של המותג הוולשי ספל אוף לאב.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים